Snoogiloo

Aktiv medlem
Det är så att Clownen utmanade mig igårkväll att bygga ETT hus som är lika stort som Xtraville och som en del av er vet är jag inte den som bangar på gigantiska byggen :D Så det som kommer händer nu är att jag ska bygga ett gigantiskt hus på 700x450 (ungefär) på dom största ställena, Höjden är inte fastställd ännu.

Jag har tänkt försöka ta över Gräddhyllan (efter att jag kollat vilka som bor där och mutat bort dom ;) ) så det hade varit awesome om ni som läser detta håller er en bra bit därifrån :)

Om det är någon som känner för att hjälpa till att jämna ut marken så tas hjälpen glädligen emot :p
 
Och som jag sa så får du inte ta till hjälp :D

Å måtten vart lite fel då det ska va 750x400! :D
 
äh bara till o jämna marken :p jag kan bygga upp för backarna o skit osså om du vill de. kommer ju se för jävligt ut bara xD
 
nein nein nein :D tar du till hjälp har du inte gjort det själv å då får du inga c :p
 
Clownen , jag sa inte att jag skulle hjälpa till utan vad jag får för att inte ockupera min mark i området
 
Utgrävningen går framåt och om någon vecka ska det nog gå att börja bygga :D



Den tjocka röda markeringen är där tomtgränsen kommer gå på ett ungefär. Som ni ser har jag en del berg att hugga bort och även lite att höja upp vid vattnet. Dock så tror jag att jag kommer fixa en undervattens del lite senare :)

Om ni vill så är det bara att warpa till graddhyllan och hjälpa till o gräva :D
 
Skall tillägga att vadet är borta så folk får nu hjälpa till.
Slutför snoogi bygget ska han dock få lite credits men inte alls lika mycket som det var tal om innan.
 
Helt korrekt. Att gräva ut allt detta SJÄLV på en månad hade bara gått om det varit för någon månad sen när jag inte jobbade :p Men som sagt så skiter jag i creditsen då jag verkligen vill slutföra detta projektet :twisted:
 
Tillbaka
Topp