Svensk Minecraft server

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 2 inlägg ] 
Författare Meddelande
InläggPostat: mån 18 apr 2011, 04:24 
Användarvisningsbild
Hej mitt namn är Robin, jag är 19 år. Går fortf i skolan mitt framtidsyrke är rörmockare så utbildningen pågår fortf. Jag har spelat minecraft i ca 1 månad tycker det är ett väldigt roligt spel förövrigt där man kan själv kan vara mycket kreativ. Jag och några kompisar irl har letat efter en server som är seriös, svensk samt har ''Role Playing'' stuk dvs. Därför tycker vi eran server verkar vara den rätta för oss. Där vi har tänkt bygga en stad tillsammans där folk kan flytta in samt delta i värksamheten.

Har läst alla regler och nybörjarutbildning, erat system med ''Credit'' plugin på server verkar helt awsome och är något jag ser fram emot!

Här är lite bilder av vad vi har byggt tidigare http://img135.imageshack.us/g/12364777.png/

Pometal tipsade förövrigt mig om eran server.

Mitt ingamenick / forum : Valzo

InläggPostat: mån 18 apr 2011, 11:44 
admin
Användarvisningsbild

Välkommen till servern! :)

Offline Profil  

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 2 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Relaterade trådar
 Trådar   Författare   Svar   Visningar   Senaste inlägget 
Det finns inga nya olästa inlägg i denna tråd. Ansökan - Xtralarge Minecraft Server

Firemac

5

120

fre 09 dec 2011, 03:04

granis Gå till det senaste inlägget

Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den. Ansökan till server

Martin

1

162

tis 19 apr 2011, 22:57

ClowneN Gå till det senaste inlägget

Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den. Ansökan till er server :)

stda1301a

3

172

lör 15 okt 2011, 15:43

granis Gå till det senaste inlägget

Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den. ansökan till eran fantastiska server

villspelaserver

2

222

tis 03 maj 2011, 21:37

ClowneN Gå till det senaste inlägget

Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den. Ansökan till xtralarge.se

MyMinecraftia

3

374

tis 19 jul 2011, 22:02

ravvie Gå till det senaste inlägget