Svensk Minecraft server

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 3 inlägg ] 
Författare Meddelande
InläggPostat: mån 06 jun 2011, 22:59 
Användarvisningsbild
Hej!

Jag är en 14-årig kille från någonstans i Västra Götaland, och ansöker om att få vara med i er community!

Jag har spelat Minecraft sedan alpha, och sedan 01/2011 har jag varit host och administratör på en liten kompisars-kompisar-only server på runt 30 spelare. Men nu jag känner att det är dags att lägga ner verksamheten och få spela lite, något som man inte alltid får chansen att göra som admin! Jag är rätt så mogen av mig, och vet hur det är att handskas med griefers. På grund av det, vet jag hur jobbigt och frustrerande det är att få sitt arbete förstört, så har jag ingen som helst ambition att förstöra för någon.

Annars, så är jag social och föredrar att vara med andra. Jag visar också respekt till inte bara administratörerna, utan också till mina medspelare. Jag använder också ordentlig grammatik, och kan vara en grammar nazi då och då ;) . (Förlåt mig om detta uttryck är kränkande, men det är ett uttryck som används ofta på nätet.) Men... ska man vara ärlig så är jag inte en mäster-arkitekt, om man nu får säga så. Men min favorit-byggnadsstil är nog medeltida, eftersom det är den tiden jag känner att Minecraft utspelar sig i. Men jag kan lätt anpassa mig till andra, om det behövs. Känner viss säkerhet när det gäller redstone, också. Blandar inte fuskvärldar och survivalvärldar ihop.

Varför just Xtralarge? Jo, för att de svenska servrarna jag brukade spela på innan är nerlagda, och er värld ser otroligt imponerande ut.

Min hårddisk dog nyligen, och alla mina screenshots+världar wipades bort :(
Jag har ett par futtiga bilder på min nya ssp-värld, men det är nog inte så imponerande :/

http://imgur.com/a/3uaFE#ldyPB

Om det är något jag behöver lägga till, säg till! :D

Jag hoppas att ni släpper in mig!
//Dxfire2010

InläggPostat: mån 06 jun 2011, 23:06 
Användarvisningsbild
Hoppsan! Jag glömde visst ett par viktiga punkter.

Jag känner ingen på xtralarge, och ingen har rekommenderat. En helt vanlig google-sökning på "svensk minecraftserver" alltså.

InläggPostat: mån 06 jun 2011, 23:54 
Användarvisningsbild

Godkänd, välkommen till servern!

Anslöt till Xtralarge för första gången 2010-09-29 22:08:27

Offline Profil  

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den.  [ 3 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Relaterade trådar
 Trådar   Författare   Svar   Visningar   Senaste inlägget 
Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den. Ansökan till xtralarge.se

MyMinecraftia

3

375

tis 19 jul 2011, 22:02

ravvie Gå till det senaste inlägget

Denna tråd är låst, du kan inte redigera inlägg eller besvara den. Ansökan till server Xtralarge

Gäst

1

250

mån 18 apr 2011, 11:44

myskoxe Gå till det senaste inlägget

Det finns inga nya olästa inlägg i denna tråd. Nybörjarguide till Xtralarge

granis

4

8451

sön 17 jul 2011, 00:13

kevmuh Gå till det senaste inlägget

Det finns inga nya olästa inlägg i denna tråd. Ansökningsdelen till Xtralarge är STÄNGD

[ Gå till sidaGå till sida: 1, 2 ]

granis

12

1400

fre 23 dec 2011, 18:18

awrath Gå till det senaste inlägget

Det finns inga nya olästa inlägg i denna tråd. Några tips till nykomlingen på Xtralarge!

sm6vit

6

1247

lör 24 nov 2012, 23:28

sm6vit Gå till det senaste inlägget