granis

Administratör
Forumpersonal
Guldmedlem
CraftBukkit verkar äntligen ha nått en status stabil nog för vår kära community och då kunde äntligen mainservern uppdateras till 1.5.

Enjoy, påpeka gärna eventuella saker som inte fungerar i den här tråden =)



Tyvärr tar vissa uppdateringar lång tid då jag inväntar en stabil nog release av CraftBukkit samt de plugins vi använder. Kärnidén med Xtralarge är hög uptime och få krascher, och då blir det så här "lång" väntetid ibland. :ugeek:
 
Verkar inte gilla Mixcraft texture pack. Och även om jag går tillbaka till standard är det omöjligt att plocka upp lava i en hink
 
Slite62 sa:
Verkar inte gilla Mixcraft texture pack. Och även om jag går tillbaka till standard är det omöjligt att plocka upp lava i en hink

jag har mixcraft v.31 och har inga problem med att ta upp lava. skulle nog installera om minecraft och lägg in en sak itaget och testa vad som spökar för dig
 
Hur uppdaterar man manuellt från 1.4?

Eller behöver jag avinstallera och installera om?
 
Kronans sa:
Slite62 sa:
Verkar inte gilla Mixcraft texture pack. Och även om jag går tillbaka till standard är det omöjligt att plocka upp lava i en hink

jag har mixcraft v.31 och har inga problem med att ta upp lava. skulle nog installera om minecraft och lägg in en sak itaget och testa vad som spökar för dig

Hade missat att uppdatera till mixcraft v.31 ... nu funkar allt :)
 
Tillbaka
Topp