Status
Ej öppen för ytterligare svar.

granis

Administratör
Forumpersonal
Guldmedlem
Speedhack är inget vi tillåter på denna server, står tydligt i reglerna.
 
Problemet var att jag inte speedhackade.
höll på och jobbade med redstone vilket gjorde att hela servern laggade upp och sedan var det som att tiden gick jävligt mycket snabbare. Vilket gjorde att jag sprang super fort. Detta är den bästa förklaring jag har för jag vet inte hur jag ska förklara bättre.
Jag lovar att jag inte speedhackade utan att det var en minecraft glitch
 
Tiden du "glitchade" gör att du ändå blir bannad då vi på denna server förespråkar sunt förnuft.

Får man speedhack så springer man inte igenom halva kartan och säger WOOOOW, utan man reloggar. Sen tror jag inte för en sekund på att det var MC-glith, då thresholden är såpass högt uppställd att du inte loggas förens klienten kommer ikapp.
 
detta är taget från minecraftwiki :
Seemingly as of Beta 1.3, some people get huge delays between the client and server, sometimes as large as 3 minutes. This is not like normal lag.
Detta fick jag. och när clienten skulle ta igen delayen. Märktes det som att jag fick speed hack
 
"Får man speedhack så springer man inte igenom halva kartan och säger WOOOOW, utan man reloggar." sprang genom halva kartan?
jag sprang ca hundra meter på 1 sec. Innan jag ens han släppa på W tangenten
och hur skulle jag kunne veta att spelet gick i ultrarapid hastighet?
 
Ultrarapid är egentligen en term som ofta används fel.
Det ordet menar egentligen att saker och ting rör sig långsamt på film eftersom
klippet har spelats in med en högre bildfrekvens än normalt, vilket resulterar i mycket långsamma
sekvenser fast mycket detaljerat.

Så då kan man säga att du skyndade mycket långsamt fast detaljerat. :cool:
 
addy1995 sa:
Men jag svär på att jag inte har speedhack och har 2 st som kan instämma på detta

Jag bevittnade dig själv och det var inga 100 block du sprang. MEN DET ÄR IRRELEVANT.
VET DU VAD SUNT FÖRNUFT ÄR?!
HAR DU LÄST REGLERNA?

Du är dessutom loggad för speedhack 5gånger innan, så att du inte rykt förut är BARA för att jag sett mellan fingrarna på det.

OCH NEJ du blir INTE LOGGAD SÅ JÄVLA OFTA med 1.3 GLITCH. OCH OM, I ETT HYPOTETISKT UNIVERSUM DET VAR SÅ; VARFÖR RELOGGADE DU INTE NÄR DU MÄRKTE DET istället för att fortsätta springa?
-> Sunt förnuft.
 
Hur ska jag undvika en glitch som skapas utav att mitt internet har dåligt connection ibland och skapar en glitch?
Och om du säger att regler ska följas till punkt och pricka. Varför har du inte bannat mig innan?
och kom inte med "jag såg genom fingrarna".
Och varför har jag inte fått en varning eller nått om jag så kallat har hackat men du har sett mellan fingrarna?
 
För att jag är lat och tycker det är tråkigt att behöva banna spelare.

Du är uppe i så många fler 'bevis' än de som rök i banwaven tillsammans hade, så ja, din glitch kan du ju ta med dig och spela på någon annan server med.

Tråd låst.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp