myskoxe

Moderator
Forumpersonal
Guldmedlem
I den här tråden så kan man anmäla sitt intresse, om man anser sig själv lämplig och har intresset, till att bli admin.

Jag rensar lite, för min egen skull. :)

Edit:
Nu skriver ni endast om ni är intresserade för jobbet!
 
Jaha då passar jag väl på att anmäla mitt på villkoren om det kan finnas tid över till staden

Men det är ju kul att hjälpa nya och dom jag hjälpt är ju nöjda

Ps låsa upp tomter är jag bra på
 
Sterner00 sa:
Slänger väl in en intresseanmälan också då. Men vad, mer exakt, innebär det att vara admin?

I första hand innebär det att hjälpa till att dela ut tomter i xtraville!
Ytterligare uppgifter involverar griefing-kontroll, låsa stadsytor till de som köpt portal, extenda befinliga stadsytor vid behov. Kicka och eller banna folk som inte följer serverreglerna!
 
Härmed anmäler jag mitt intresse för en adminroll, vart hämtar jag ut min catsuit och kalashnikov? :)
Skämt åsido, skulle vara riktigt kul att erbjuda mitt (förhoppningsvis!?) goda omdöme, samt skadligt stora hobby för att gräva gångar och bygga episka utedass.

Har agerat serveradmin vid ett par omgångar tidigare, men då spel som innehöll metall, bomber och kulsprutor (Battlefield 1 & 2).

Ses ingame !
 
Jag är intresserad av en admin post, just för att hjälpa och fördriva min fritid. Jag är en kille på 22 år och bor i Norge sen 1 år tillbaka.

Har erfarenheter flera programmerings språk, främst C# och Python. Har även kodat egna MMORPG, gjorde en kopia original spelet Tibia. Så jag är ganska säker på hur ett sådant här samhälle fungerar. Så jag skulle nog mest fokusera på modifiering av servern och systemen in-game, istället för att vara en levande FAQ åt nybörjare.
 
Jag med, ska bara bygga klart slottet först. xP'

edit: Har inte tid med att vara admin just nu. Är borta 11h varje vardag pga jobbet och när man kommer hem är man helt död eller tröttsamt irriterad.

Mvh

Bexell_
 
Jag är också väldigt sugen på gradering till admin. Är visserligen hyfsat ny på servern så ni har inte kunnat bilda någon större omfattning om hur jag är. Gillar att ha ansvar och att se till så att regler och servern sköts som de ska, ordning och reda ska det vara! Har lite admin-erfarenheter sen tidigare då jag är admin på Lokalen.nu, på deras BF:BC2 servrar.
Ni kommer väl antagligen få upp en bild över hur jag är ju mer vi spelar tillsammans, tills dess tack för mig. :D
 
Jag skulle vilja bli ADMIN jag har varit det förut och vet i princip vad man ska göra jag kan alla koder och ja jag skulle gärna vilja bli admin/Darkspare98 :D älskar er server :D
 
Klippt och klistrat:

Ditt allra viktigaste uppdrag som admin är att se till att majoriteten trivs, och att serverreglerna efterföljs.

Som admin SKA DU släppa det du håller på med och låsa upp tomt i xtraville ifall en ny spelare behöver en sådan.

Som admin ska du spela på exakt lika vilkor som andra spelare, någon översittar-anda ska inte finnas på servern.

Som admin SKA DU vara hjälpsam, förstående, ödmjuk, snäll, vänlig, spelarens bästa kompis (såvida det inte rör sig om regelbrott, då är du stökige tonåringens elaka styvpappa)
 
Tillbaka
Topp