Michaelo90

Känd medlem
Jag undrar om den här modden är tillåten på servern: http://www.minecraftforum.net/topic/411 ... ing-glove/

Det man skulle kunna göra utan de nya blocken är att springa snabbare (25% snabbare), klättra uppför 4 block höga väggar och rulla runt när man faller för att undvika/minska fallskada (lär ju inte påverka eftersom fallskada är av).

Misstänker att det inte är ok, men det skadar väl inte att fråga :)



PS: Rekommenderar alla som gillar Assassins Creed-spelen att testa modden i sp, riktigt nice :)
 
Springa 25% snabbare räknar jag som speedhack och det är inte tillåtet på denna servern.
 
ClowneN sa:
Springa 25% snabbare räknar jag som speedhack och det är inte tillåtet på denna servern.
Man kan ändra freerunning-hastigheten, så man borde kunna ha den på standard så man bara använder klättrandet. Skulle det vara ok? Eller fastnar det i nån flymod-spärr?
 
Funkar ens det där på multiplayer? Eftersom det är något man måste crafta så måste det väll läggas in på servern också.
 
Det blir ett nej på den.
Våra loggar visar om en spelare rör sig på ett "onaturligt" sätt, så för din egen skull bör du inte använda den.
Vi ser allt.
 
Tillbaka
Topp