Nappen87

Aktiv medlem
Nu är det så att vi söker amatörbönder för våra sena kvällar när vi när vi kryper in i våra små gömmor och gömmer oss från alla som kan tror vi tappat förståndet och kopplar på sädesmaskinen på traktorn och tar oss ut till fält.
Nu kanske jag tappade några? :lol: men det är så att Jag, DiePrinzen, Snorbuse och LosGinos har börjat samla oss om kvällarna och leka just amatörbönder. vi spelar då Farming Simulator 2011 med några mods och roar oss in på sena timmar med mycket skratt och tokigheter. för att citera Snorbus "Det här är jue löjligt kul" och tänkte helt enkelt kolla om det finns några fler glada amatörbönder som kanske vill krypa in på ts och vara med våra nattliga stunder och skratta och spela.

För er som vill veta mer om Farming simulator 2011 så finns det på steam. eller http://www.farming-simulator.com/ där finns all information eller är ni bara lata så finns en trailer här http://www.youtube.com/watch?v=so4b51kC_aY
 
Sen kan du ju alltid göra som mig.. Eller, helst inte göra som mig..

2012080600001
 
Jag och grabben kör också farming simulator 2011 lite då å då.
Men dock tveksamt om jag har tid till det. Speciellt inte om ni kör sent på kvällar, men kul hade det varit.
 
Bazefire sa:
Jag och grabben kör också farming simulator 2011 lite då å då.
Men dock tveksamt om jag har tid till det. Speciellt inte om ni kör sent på kvällar, men kul hade det varit.
vi kör lite då o då bara titta in på xtralarge ts:) ja sitter där inte rätt ofta. ja kan spela både dagtid o kvällstid:)
 
Fruktansvärt beroendeframkallande!

Men.. don´t drink and drive.
Jag säger bara parallella linjer när man skördar! :roll: :lol:
Blir så jobbigt att samla upp allt hö om man sicksackar över hela fältet :cool:
 
Snorbuse sa:
Fruktansvärt beroendeframkallande!

Men.. don´t drink and drive.
Jag säger bara parallella linjer när man skördar! :roll: :lol:
Blir så jobbigt att samla upp allt hö om man sicksackar över hela fältet :cool:
hahahaha
och ändå titta du inte in igår :( sakna jue dig
 
Nappen87 sa:
Snorbuse sa:
Fruktansvärt beroendeframkallande!

Men.. don´t drink and drive.
Jag säger bara parallella linjer när man skördar! :roll: :lol:
Blir så jobbigt att samla upp allt hö om man sicksackar över hela fältet :cool:
hahahaha
och ändå titta du inte in igår :( sakna jue dig

Är ute på landet tills imorrn torsdag och min netbook är lite för klen tror jag ;)
Men sen kommer jag och ja... ehm.. använder så-släpet igen :roll: :lol:
 
Lät fånigt skoj. ;)
Meeeen har inte tid, och inte spelet heller. Och inte så sugen heller eftersom det inte verkar ingå John-Dere maskiner... :p
 
Blev sugen på att testa spelet och har nu testat Farming Simulator 2013. Jag tyckte det var lite småkul när man inte har något annat att göra, men det är nog roligare att spela med flera spelare.
Har ni 2013? Är sugen på att spela multiplayer.
 
Nappen87 sa:
Bazefire sa:
Jag och grabben kör också farming simulator 2011 lite då å då.
Men dock tveksamt om jag har tid till det. Speciellt inte om ni kör sent på kvällar, men kul hade det varit.
vi kör lite då o då bara titta in på xtralarge ts:) ja sitter där inte rätt ofta. ja kan spela både dagtid o kvällstid:)


Öj! Fråga granis om han kan göra en kanal för spelet i ts!! :D
 
Niclainz sa:
Blev sugen på att testa spelet och har nu testat Farming Simulator 2013. Jag tyckte det var lite småkul när man inte har något annat att göra, men det är nog roligare att spela med flera spelare.
Har ni 2013? Är sugen på att spela multiplayer.
jag, snorbuse, clownen, dieprinzen har 2013 ja. bara komma in på ts så går det nog o ordna ett trevlig kväll me multiplayer
 
Har också 2013 :D..... men har laddat ner min så måste betala för den först innan jag kör multiplayer.. :roll:
 
Tillbaka
Topp