Hej angående x-ray bannet. Ni kommer nog inte tro mig men jag ska förklara så bra jag kan. jo när min kompis var hemma hos mig så skulle han "reta" mig så han frågade om han fick kolla runt på servern så jag lät honom göra det men istället så installerade han x-ray på min dator när inte jag kollade och körde på servern med det. Jag tyckte att jag hade lite mer diamanter än vad jag hade innan men jag tänkte inte på det (alltid bra med dia).När jag körde på minecraft råkade jag trycka på x som verkar starta x-ray jag visste inte varför så jag frågade honom om det var han och han sa ja. Jag vågade inte säga något om det för att jag var rädd att ni skulle banna mig ändå.

Jag LOVAR att jag alldrig skulle använda x-ray snälla förlåt mig och jag hoppas att jag för en ny chans att komma in på er underbara server=)

mvh/andreirock
 
Fast ni inte kommer unbanna mig så har jag iallafall lärt mig en läxa, att inte låta mina jobbiga vänner kolla runt på min inloggning. :)
 
Sorry, borde svarat innan.

X-ray är något vi tar allvarligt på. Och med tanke på att både du och din kompis använt det köper vi inte riktigt din story.
Bannen kvarstår!

/sm6vit
 
Jag gillar inte pch klaga eller ljuga för nåt som endå är mitt fel så jag tackar för att jag fick spela på er server och man vet alldrig vi kanske träffas någon annan gång. :)
 
Tillbaka
Topp