Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

oOEmilOo sa:
granis sa:
oOEmilOo sa:
Varför borde jag veta det? Vill inte ha några fler dumma kommentarer från folk som inte vet nåt nu. Vill bara höra vad granis har för underlag! Tack på förhand!

Jag kan undersöka ditt fall närmre, återkommer med resultat. :)
(Dessa bans är dock inte gjorda på en höft..)



Kanon de!
Men skulle jag inte kunna få veta anledningen till att jag ens blev bannad? :)

Om du har missat det så är det Speed hack.
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

Måste hålla med Daimlol då även jag var väldigt aktiv och jag och Daimlol byggde mycket tillsammans, vi byggde även en egen stad och vi kan nog inte ångra oss mer än vad vi gör just nu. Om någon av oss skulle få en chans till så är det med handen på hjärtat som jag vet och lovar er alla att vi aldrig mer kommer göra något liknande.

Dock så blir jag tvungen att acceptera banen då jag själv aldrig gillat fuskare, men jag har svårt att stå emot att testa saker och ting och detta speedhack lät för bra för att vara sant, och så var det även.
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

oOEmilOo sa:
granis sa:
oOEmilOo sa:
Varför borde jag veta det? Vill inte ha några fler dumma kommentarer från folk som inte vet nåt nu. Vill bara höra vad granis har för underlag! Tack på förhand!

Jag kan undersöka ditt fall närmre, återkommer med resultat. :)
(Dessa bans är dock inte gjorda på en höft..)



Kanon de!
Men skulle jag inte kunna få veta anledningen till att jag ens blev bannad? :)

Men din j-a mupp!
Godtrogen som jag är tittade jag igenom dina handlingar igen, och visst, du är loggad för speedhack men ditt PÅSTÅDDA oförstående till bannen fick mig att tveka.

Vad hittar jag? DU har ju för fan griefat och snott hur mycket guld som helst. Varför ens säga emot speedhack när du brutit mot ÄNNU fler regler?

.. och sånt här ska jag lägga tid på. blir inga unbans.
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

myskoxe sa:
Om du har missat det så är det Speed hack.



Haha men lol! Det vet jag ju redan, men min fråga är vad är det som fått "nån" att tro att jag har använt speedhack! Det finns ju inge bevis för det eftersom jag inte har använt det! Tog reda på vad speedhack var när jag såg att jag blev bannad för det, så visste ju inte ens att det fanns nåt som hette så :S
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

sisko-facepalm.gif
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

Ärligt talat oOEmilOo, du gör det bara värre för dig själv nu än vad det var innan. Be om ursäkt och hitta en ny server som passar sig bättre, det är det du bör göra om du vill ha någorlunda heder i behåll. Detsamma gäller mig, men jag säger inte att jag inte testat speedhack eller någon sådan skit för admins kan se det och de har loggar med dig när du griefat, varför ens säga emot? Skärp dig nu, stå för vad du gjort istället, det blir inte situationen värre utan, men om du ljuger så blir det verkligen inte bättre, det är något du bör lära dig.
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

Nu har han fått mig bannad också!! :( bara för att han skulle säga förlåt!! :(
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

Pirrelli sa:
Nu har han fått mig bannad också!! :( bara för att han skulle säga förlåt!! :(
Även om det är väldigt tråkigt, då anser jag (och jag antar att även admins på servern anser) att det är ditt eget ansvar om du står för kontot. Jag såg i en annan tråd att du postade samma sak, du kanske skulle låtit honom säga förlåt med sitt forumkonto istället för att han skulle gå in-game och skriva från ditt?
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

Pirrelli sa:
Nu har han fått mig bannad också!! :( bara för att han skulle säga förlåt!! :(

Det är ditt (ert?) IP som är bannat, inte ditt konto. Men tittar man vad som skrevs på ditt är jag osäker om jag törs ha dig lös inne på servern ändå med tanke på ev. hämndaktioner från "din bror" kan vara. :(
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

Nixtro sa:
Pirrelli sa:
Nu har han fått mig bannad också!! :( bara för att han skulle säga förlåt!! :(
Även om det är väldigt tråkigt, då anser jag (och jag antar att även admins på servern anser) att det är ditt eget ansvar om du står för kontot. Jag såg i en annan tråd att du postade samma sak, du kanske skulle låtit honom säga förlåt med sitt forumkonto istället för att han skulle gå in-game och skriva från ditt?

Håller med dig till 100%, men när han gjorde det var jag inte vid datorn!
när jag kom tillbaka var det redan försent!! :(

Skulle så gärna vilja bli unbannad!!
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

granis sa:
Pirrelli sa:
Nu har han fått mig bannad också!! :( bara för att han skulle säga förlåt!! :(

Det är ditt (ert?) IP som är bannat, inte ditt konto. Men tittar man vad som skrevs på ditt är jag osäker om jag törs ha dig lös inne på servern ändå med tanke på ev. hämndaktioner från "din bror" kan vara. :(
Det är bara mitt konto!!
jag ska se till att han inte går in på min användare!
och om ni märker att det är han så får ni göra det ni måste!
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

Vilken cirkus... :lol:
Fan granis, jag ska nog åka hem till dig och ge dej en fet kram alltså!
Fortsätt att hålla denna servern ren mannen.
Underbart. :cool:
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

ZENdog sa:
Vilken cirkus... :lol:
Fan granis, jag ska nog åka hem till dig och ge dej en fet kram alltså!
Forsätt att hålla denna servern ren mannen.
Underbart. :cool:

Då jag inte vet om Herr granis ev har några fobier mot att okända killar dyker upp och kramar om honom donerade jag en slant istället, Ta den och köp lite kaffebröd eller ngt annat gott
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

Nixtro sa:
Ärligt talat oOEmilOo, du gör det bara värre för dig själv nu än vad det var innan. Be om ursäkt och hitta en ny server som passar sig bättre, det är det du bör göra om du vill ha någorlunda heder i behåll. Detsamma gäller mig, men jag säger inte att jag inte testat speedhack eller någon sådan skit för admins kan se det och de har loggar med dig när du griefat, varför ens säga emot? Skärp dig nu, stå för vad du gjort istället, det blir inte situationen värre utan, men om du ljuger så blir det verkligen inte bättre, det är något du bör lära dig.
Indeed.
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

ZENdog sa:
Vilken cirkus... :lol:
Fan granis, jag ska nog åka hem till dig och ge dej en fet kram alltså!
Forsätt att hålla denna servern ren mannen.
Underbart. :cool:
+1
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

Minecraft servers blockerar så att man inte kan hugga snabbare och varför skulle jag riskera att bli bannad för att springa snabbare när det finns warps? Och som jag tror du vet så kan detta "speedhack" kommer ibland när din dator synkar med internet. Har själv haft en server och vet hur det funkar. Jag skulle vilja veta hur länge jag haft detta speedhack igång då det inte är något jag själv märkt.

Jag tror inte att den bästa lösningen är att banna några av dom mest aktiva spelarna permanent för något så litet som att springa fort när dom inte gjort något annat fel innan? Man borde ge folk en andra chans.
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

@ Dermoix

Det troligaste som har hänt här, är att en admin har solida bevis för sina påståenden.
Förväxla inte denna servern med VPC server där du har nån som bannar höger och vänster för att han kan.

Här bannar man folk när man har solida bevis på att spelaren har brutit mot reglerna, som tex tagen på bar gärning eller ännu bättre...
loggen. :cool:

Man slipper ge folk en andra chans om dom bara läser reglerna och sluta att tramsa runt.
Det är inte svårt och inte heller mycket begärt.
Jag är en av många donerare till denna servern och tycker det är inte mer än rätt att slippa folk som förstör för både mig och alla andra.
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

"Där blir det ett bestämt nej, skräddaren säger nej" Varan TV
INGEN UNBAN URBAN HÄR INTE
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

ZENdog sa:
@ Dermoix

Här bannar man folk när man har solida bevis på att spelaren har brutit mot reglerna, som tex tagen på bar gärning eller ännu bättre...
loggen. :cool:

Då skulle det inte vara några problem att bara posta denna logg här?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp