mineskill1

Känd medlem
Söker ett kul onlinespel som inte är för blodigt och är lämpligt för en 11åring.
Det ska inte bara gå ut på att döda. Jag gillsr medeltiden. Jag vill ha slla era tipps (Om detta är en laglig tråd.)!
 
Jag hade väldigt roligt med Runescape när jag var yngre. Börja gratis, du har flera månaders speltid innan du gjort allt du kan göra utan att betala.
 
ClowneN sa:
Kolla Steam som har jätte rea på massor av spel just nu :)

Han är 11 och hans föräldrar låter inte honom donera till sidan, tror inte han har så stor möjlighet att shoppa hos Steam..


Skonulf sa:

Enligt mig det allra bästa spelen världen någonsin beskådat. Varit en missbrukare av Sims sen det allra första spelet nådde sitt releasedatum.
 
Jag kan rekommendera Guild Wars 2 och Wow, men du kanske är för liten?
Det finns ju även Mount and blade, Oblivion, Skyrim dok så är ju dem inte online :/
 
Mitt bästa tips till dig är nog League of Legends, aka LoL.. :)
Det är gratis, inge blod som sprutar... du kan spela olika gubbar med olika sätt att attackera dina motståndare i andra laget. Man spelar 5 mot 5 eller 3 mot 3.
Jag är själv beroende i princip.. har snart 1000 Wins/900 loss och det är väääldigt många speltimmar :oops:

Men ge det en chans, i början kan de va segt men när man lär sig så är man fast!
http://eune.leagueoflegends.com/
 
Tillbaka
Topp