Asså förhelvete, jag har verkligen inte gjort det, de var en par kompisar som sov över från fredag till lördag, jag antar tt de är de som gjort detta.
 
2010-12-04 10:59:56 [INFO] Antigrief incident coordinates : X=1896 Y=85 Z=-41
2010-12-04 10:59:56 [INFO] Antigrief alarm : dgltexas is breaking a Breaking glass (9)
2010-12-04 10:59:56 [INFO] Antigrief incident coordinates : X=1897 Y=85 Z=-42
2010-12-04 10:59:56 [INFO] Antigrief alarm : dgltexas is breaking a Breaking glass (0)

Samma IP som du alltid loggat in ifrån, så det utesluter ju att någon stulit ditt konto och gjort detta.
 
Jag låg å sov till ungefär ett, jag kan be mina föräldrar bekräfta detta om du vill de. Jag hade dessutom tänkt donera pengar till er å eran server för att jag tyckte de var så pass bra att de var värt det. Om jag blir insläppt igen så kommer jag donera.
 
dgltexas sa:
Jag låg å sov till ungefär ett, jag kan be mina föräldrar bekräfta detta om du vill de. Jag hade dessutom tänkt donera pengar till er å eran server för att jag tyckte de var så pass bra att de var värt det. Om jag blir insläppt igen så kommer jag donera.

Eftersom det är ditt konto är du ansvarig för vad som händer på det.. Om du har idioter till kompisar kanske det är läge att inte autospara lösenordet till spelet?

Jag förstår att du tycker det är jobbigt om det nu inte är du som gjort det, men du förstår väl också varför det fick dig bannad?

Du verkar ju ha några bekanta här på servern, var det möjligtvis någon av dessa som kan vara skyldig?
 
Jag förstår vad som har hänt, nej de var ej dessa som var här. Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt, har spelat på endel servrar men det här är den ändå som jag känt mig "hemma" på. Jag skulle vara evigt tacksam om de bannen löstes upp eller var bannad i en vecka eller så, de kommer aldrig upprepas iallafall från det här accountet.
 
dgltexas sa:
Jag förstår vad som har hänt, nej de var ej dessa som var här. Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt, har spelat på endel servrar men det här är den ändå som jag känt mig "hemma" på. Jag skulle vara evigt tacksam om de bannen löstes upp eller var bannad i en vecka eller så, de kommer aldrig upprepas iallafall från det här accountet.

Jag valde att unbanna dig. Hoppas du förstår att minsta lilla regelbrott, av dig eller din katt som går på tangentbordet, kommer leda till en permanent ban nästa gång!

Edit, och när Arcticray är online nästa gång frågar du vad för material han vill bli ersatt med, och ger det till honom. Så kanske vi kan glömma bort det här. :)
 
Kan man bli bannad om man försöker hacka sönder något på en annans tomt utan att lyckas? har hänt mig några gånger att jag råkat hacka under min tomt och kommit in under grannens tomt och stått där och funderat varför stenen inte går sönder tills jag kom på att jag råkat hacka 3 sten för långt. :D
 
Brejjan sa:
Kan man bli bannad om man försöker hacka sönder något på en annans tomt utan att lyckas? har hänt mig några gånger att jag råkat hacka under min tomt och kommit in under grannens tomt och stått där och funderat varför stenen inte går sönder tills jag kom på att jag råkat hacka 3 sten för långt. :D

Hehe. Nej, det låter ju verkligen oavsiktligt och sådant händer alla. Beroende på uppsåt kan dock bans delas ut oavsett "lyckat" griefingförsök eller ej.
 
Tillbaka
Topp