Skrivbord är passé!

mwe1qe.jpg
 
Kollade igenom tråden och såg min ouppdaterade bild.. Köpte nämligen stationär i Augusti men har inte slängt upp en bild än och eftersom jag ändrade lite idag så är det väll dags att uppdatera :)

freh.png


Såhär fixade jag det efter jul när jag fick nytt tangentbord samt hörlurar också , älskar steelseries :D

efter1.png


Såhär blev det idag då jag länge känt att det dammar väldigt mycket från mina husdjurs bur som står alldeles intill på bordet brevid , samt att det blev mycket renare

efter2.png


Datorn står nu på en bräda med hjul , fläktarna har utrymme och lätt att flytta på den om man ska städa eller så :)
 
Gamla underst och så jag har det nu överst :)
 

Bilagor

  • gamla.jpg
    gamla.jpg
    221,3 KB · Visningar: 817
  • nya.jpg
    nya.jpg
    364,5 KB · Visningar: 806
För att bespara svergie den följande mass-självmordsdriften kommer jag avstå från att lägga upp mitt (tills jag fixat en bra kamera iallafall).
 
Eiliya sa:
För att bespara svergie den följande mass-självmordsdriften kommer jag avstå från att lägga upp mitt (tills jag fixat en bra kamera iallafall).

Vi kan vara de dåliga-kamera-kvalités-systrarna, aw yeah!
Sen kan vi måla varandras naglar. Känns det bättre nu, lilla rara?

Jag lägger upp min snart då ^^.
 
Här kommer min; ingen "super-cool" häftig hörna, men, passar finfint för mig! :D Datorn min går ju ändå att jämföra med Stålmannens krafter! ;) Inte så städigt heller, men...
Nåja, without krudelutter och tudelutter, here it is:
2mpbvyt.jpg
 
Min hörna :D
 

Bilagor

  • 2012-08-04 19.46.22.jpg
    2012-08-04 19.46.22.jpg
    390,3 KB · Visningar: 808
  • 2012-08-04 20.09.15-1.jpg
    2012-08-04 20.09.15-1.jpg
    489,8 KB · Visningar: 810
28ro9yh.jpg


Hoppas det funkar med bilden.


Jaja, är en AOC skärm 21,5''+Acer tangentbord.

Acer Aspire X1935

Core i3 2120, 6 GB DDR3 memory
Win 7 Home edition 64-bit
500 GB Hard drive
NVIDIA GeForce 605
 
Tillbaka
Topp