Status
Ej öppen för ytterligare svar.

coolgame99

Ny medlem
hej granis, det e jag mrunknow. Du jag haar tänkt en lång stund på vad jag har gjort... först vill jag bara säja förlåt till dig och sjuknoach för att jag snodde lite av hans stuff. :oops: men jag tycker att din server e så himla bra så jag undrar om jag skulle kunna göra en donation på 1000kr + portal 2 till dig och kanske få komma tillbaka om du skulle kunna ge mig en sista chans... det vore i alla fall väldigt snälla . //mrunknow.

PS: anledning till att jag har detta konto e för att jag glömde bort lösenordet till mrunknow konto på www.xtralarge.se

Men tack för mig och hoppas att du vill detta :)
 
Hej,

Jag tycker det är bra att det är ångerfull, det borde betyda att du dragit lärdom av det hela.
Donera till servern är dock bara lämpligt för de som är medlemmar på servern, vilket du inte längre är. Man kan inte köpa unban.
 
ok granis. Men skulle du vilja ge mig en chans till jag har verkligen lärt mig min läxa. jag har kört singelplayer nu ett tag och jag har verkligen börjat spela seriöst. jag e ingen snattare längre. anledning till att jag gärna vill komma in igen e för att denna server har shysta admins, bästa ownern ;) och coola byggen+ en seriös server. jag vet att jag har blivit bannad 2 gånger. men nu så har jag fattat att denna server e för riktiga spelare
 
Du blir inte unbannad så tyvärr, men du får leta annan server. Låser här nu.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp