Status
Ej öppen för ytterligare svar.

karls0n1999

Medlem
Hej! :D jag är bannad för grifing för några månader sedan och jag är besviken på mej själv att jag gjorde det men det var gamla tider och dåliga tider för mej. Jag vill be om jag kan få ett försök till att vara inne på Xtralarege. Jag har blivit mycket mognare nu genom att förstå hur det kännat att bli så lessen av att någon har förstört mitt hus eller något annat.

MVH karls0n1999 på minecraft :D

IRL johna kjellgren :D

PS: hoppas nu kan svara snarast
 
Jag tror knappast att du blir unbannad, du kan ju försöka att köpa ett nytt MCkonto och byta ip så kanske
 
Vad jag kommer ihåg så orsakade du rejäla serverlagg i flera minuter. Så om du ser det från en admins synvinkel så är det rätt så tydligt att du inte kommer in igen, för exakt vad visar att du faktiskt inte kommer göra det igen? Dessutom så blir det ju då att låter man en få en andra chans, då vill ju alla andra också ha en andra chans, så för dig finns det ingen chans att komma tillbaka.
 
HippieMarcus sa:
Vad jag kommer ihåg så orsakade du rejäla serverlagg i flera minuter. Så om du ser det från en admins synvinkel så är det rätt så tydligt att du inte kommer in igen, för exakt vad visar att du faktiskt inte kommer göra det igen? Dessutom så blir det ju då att låter man en få en andra chans, då vill ju alla andra också ha en andra chans, så för dig finns det ingen chans att komma tillbaka.



jag orskade inte et server lagg jag skulle bara hjälpa en Swedanneboy och han visste inte det det var att jag byggde en ska på hans xp-farm och då så skulle en admin kolla och då räknades det som griefing så det är bara ett misförstånd
 
Skriv en unbanansökan i din bantråd.
Denna tråd låses!

/sm6vit
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp