Skonulf

Känd medlem
Som alla vet är sommaren känd för alla festivaler som anordnas då som t.e.x Metaltown,Rixfm,West coast riot,Hultsfred m.m
Min fråga då är har DU varit på festival i sommar?
Vilket är ditt bästa festivalminne?
Favoritband?
Och såklart vilken festival har du varit på?
 
Skonulf sa:
Som alla vet är sommaren känd för alla festivaler som anordnas då som t.e.x Metaltown, Rixfm, West coast riot, Hultsfred, etc.
Min fråga då är har DU varit på festival i sommar?
Vilket är ditt bästa festivalminne?
Favoritband?
Och såklart vilken festival har du varit på?

Nej jag har inte varit på någon festival i sommar (än så länge) men däremot så går "Lulekalaset" av stapeln denna veckan...så jag får se om jag tar en sväng där om. Och om det nu blir så, så tror jag att det kommer en lite lätt sajtsing genom festivalområdet (återkommer med mer info efter besöket).
 
Har inte varit på festival i sommar, men va på Roskilde -88
Kommer dock av någon underlig anledning inte ihåg så mycket... Vet dock att ja kollade på Sugarcubes. Samt köpte en tröja av Hells Angels sen ja tappat (supit) bort min packning första dan.
 
nägra fest i valar har jag inte vart på direkt men en massa stadsfester har man besökt. Malmö Sthlm toppmöte Gbg osv........ Skäm å sido sista festivalen var i sthlm men kommer inte ihåg vilken och var den hölls
 
I år var jag på siesta festival, och det var konstigt nog första "riktiga" festivalen jag varit på.
Var inte så taggad när jag var där dock utan var där mest för att se de banden jag ville se, det var ju inte speciellt bra väder, men blev sjukt nöjd med festivalen då jag fick se både Kapten Röd, Syster Sol, Promoe, Joddla med siv, Timbuktu samt lite andra artister :)
 
Jag har i år varit på Siestafestivalen i Hässleholm och på Putte i Parken i Karlstad. Jag såg många bra band, men min favorit var Räfven på PiP. De spelade kl 15 på eftermiddagen på samma scen som kent skulle spela på senare. Musikstilen Räfven har är väl nån form av gypsy/folk-punk och det passade väl inte Kentfansen så bra. I alla fall dansade vi ringdans och vals framför de trötta och tråkiga Kent-fansen. :D
 
Ingen festival, men en resa till Skottland var da verkligen inte fel skall jag saga er :D ! Sitter dock och vantar pa flygplatsen nu, det ar verkligen segt ! :(
 
Yabu sa:
Jag har i år varit på Siestafestivalen i Hässleholm och på Putte i Parken i Karlstad. Jag såg många bra band, men min favorit var Räfven på PiP. De spelade kl 15 på eftermiddagen på samma scen som kent skulle spela på senare. Musikstilen Räfven har är väl nån form av gypsy/folk-punk och det passade väl inte Kentfansen så bra. I alla fall dansade vi ringdans och vals framför de trötta och tråkiga Kent-fansen. :D


var också på siesta i år =)
 
Mitt mest konstiga eller kanske äckliga festivalminne , vet inte direkt vad jag ska kalla de :S
Men det var iaf i år på Rockstad Falun :p
Det var att en lite småfet man runt 30:år gick runt med en borat-bikini xD (Ingen värst trevlig syn :S )

/BLÄÄÄ
 
Tillbaka
Topp