HydeX91

Aktiv medlem
Hej

Har under de senaste veckorna som aktiv medlem på hemsidan så har jag insätt att det är väldigt många bans på spelare (kanske bara jag som tycker ett det blivit mycket :p) men det jag funderade på är om man inte kan stänga av flymode helt, eller går inte det? eller försvinner då den funktionen även för er admins?.

Mvh HydeX91
 
Jag håller med lalakers, det är ett ganska bra sätt att gallra ut folk som gärna tar "genvägar" senare i spelet. Om man har lite sunt förnuft så förstår man att man inte får flyga, bortsett från creative. Folk som flyger gör det troligtvis för att de är naiva nog att tro att de kan komma undan med det och såna människor ser jag gladeligen bli utkastade.
 
Vi kan stänga av så man inte kan ja, men finns ingen anledning. Man SKA läsa samt kunna reglerna när man spelar här och det går inte skylla ifrån sig på något. Den som flyger åker ut fortare än man hinner säga meep meep.
 
Instämmer med föregående talare!
Vi har försökt utforma registreringsförfarandet så man inte ska kunna undvika att läsa reglerna. Men, om man av slump går in på servern som gäst - så står reglerna bland det absolut första man ser.
 
Tillbaka
Topp