HydeX91

Aktiv medlem
Hej

Jag har funderat och funderat men som i alla tillfällen kommer de bästa idéerna när man minst anar det :) Men nu har jag kläck fram en idé som jag vill göra en förfrågan på, vi alla vet att man ska försöka göra något snyggt, prakitskt och nyskapande byggnader i Xtraville för att inte Sockerbitshus eller pyramider ska skapas. Jag har tänkt mig nu ett slott men inte vilket slott som helst utan ett snyggt uppbyggt slottsruin med gångar/rum som är medeltids designat. Hela yttersidan kommer vara skapad med Oblivion rocks och insidan återstår att se. Men jag kommer förmodligen lägga upp bilder på det senare (Sitter och designar i Creativemode/singelplayer).
 
Som stadsägare över Xtraville känner jag mig manad att svara, men, jag förstår inte frågan? :oops:
 
granis sa:
Som stadsägare över Xtraville känner jag mig manad att svara, men, jag förstår inte frågan? :oops:

Hehe frågan är om jag får bygga min slottsruin på min 15x15 tomt ? vill inte chansa :p

Och svaret på "ett slott på 15x15?" ja det kommer ju inte bli i verklig size, självklart kommer det bli mer som ett hus fast utan tak och lite mer som en ruin, så jag kallar det "Slottsruin" :p
 
Vad JAG vet får du bygga vad som helst på din tomt bara det håller sig till xtralarges regler och xtravilles tomt regler
 
Haha dåså, blev helt förvirrad när du sa oblivion rocks, var lite rädd att jag kanske hade missat något i minecraft vilket hade varit redigt pinsamt, eftersom jag känner oftast till deras material, strax innan de kommer ut.

Annars lär det bli tufft med 15x15, hojta till när du är klar, skulle gärna vilja se resultatet ^^.
 
Tillbaka
Topp