Eskepesk

Aktiv medlem
Ett litet förslag och en fundering från min sida. Skulle det gå att lägga in så man får sin färg man har på namnet i spelet här på forumet? Eller kanske ändra det själv på inställningar? Kanske till och med så det uppdateras automatiskt? Inte så viktigt men det skulle kunna vara en kul grej att få bättre syn på vilka som donerat även här! Eller så kanske det inte kommer framhäva alla admins lika bra. Men men, bara ett förslag ! :)
 
Är ju årets bumpare (enligt SoreBeard) så jag måste väl bumpa upp denna tråd med, som är en sak jag också faktiskt tänkt lite på.
En +1:a med ett litet minus från mig, det här med att det kanske inte kommer att framhäva admins lika bra...
Hmm... Vad tycker ni?
 
Jag gillar mest idén att framhäva vilka som är donerare. Som det vanliga hederliga sättet -någon slags bricka eller extra lyx som visar att man har donerat och så vidare.

Övriga inställningar om utseendet är inte så viktigt för mig, men givetvis lite kul, så jag är neutral om det.
 
håller med Derekerium, den klasiska donator brickan under sin mc avatar eller nått i den stilen skulle va mer passande... :)

några förslag:
Donator.gif


donator.png


donatorwarezshares.png


Donator.png


Donator.png




Förslag till admins:
ADMIN.gif


MODERATOR.jpg
 
eller så låter vi alla vara likvärdiga i forumet, så att alla får samma chans att göra sin stämma hörd utan att dela upp "folk" i olika fack
 
Det är inte det att vi vill prioritera vilka som är bättre eller ej.. Vi som donerat vill bara visa utav stolthet att vi uppskattar servern såpass mycket att vi bidrog något.

Att ha brickan gör varken skillnad eller diskriminering.
 
Ska notera detta så får vi se om det dyker upp eller inte :)
Tills dess kan man ju bifoga sin donator-tag i signaturen :cool:
 
Derekerium sa:
Det är inte det att vi vill prioritera vilka som är bättre eller ej.. Vi som donerat vill bara visa utav stolthet att vi uppskattar servern såpass mycket att vi bidrog något.

Att ha brickan gör varken skillnad eller diskriminering.
Men som t.ex jag vill ju gärna donera men jag får inte.
Och ni jag tycker ni som har donerat syns bättre i chatten och jag skulle önska att det får vara med namnen på forumet.
/Ms1
 
mineskill1 sa:
Derekerium sa:
Det är inte det att vi vill prioritera vilka som är bättre eller ej.. Vi som donerat vill bara visa utav stolthet att vi uppskattar servern såpass mycket att vi bidrog något.

Att ha brickan gör varken skillnad eller diskriminering.
Men som t.ex jag vill ju gärna donera men jag får inte.
Och ni jag tycker ni som har donerat syns bättre i chatten och jag skulle önska att det får vara med namnen på forumet.
/Ms1

Det blir ju ingen skillnad om du har en donatorbricka i signaturen eller inte. Ditt meddelande syns ju lika bra ändå, tycker jag. Som Derekerium sa: "Det är inte det att vi vill prioritera vilka som är bättre eller ej.. Vi som donerat vill bara visa utav stolthet att vi uppskattar servern såpass mycket att vi bidrog något."
 
CapitainRex sa:
mineskill1 sa:
Derekerium sa:
Det är inte det att vi vill prioritera vilka som är bättre eller ej.. Vi som donerat vill bara visa utav stolthet att vi uppskattar servern såpass mycket att vi bidrog något.

Att ha brickan gör varken skillnad eller diskriminering.
Men som t.ex jag vill ju gärna donera men jag får inte.
Och ni jag tycker ni som har donerat syns bättre i chatten och jag skulle önska att det får vara med namnen på forumet.
/Ms1

Det blir ju ingen skillnad om du har en donatorbricka i signaturen eller inte. Ditt meddelande syns ju lika bra ändå, tycker jag. Som Derekerium sa: "Det är inte det att vi vill prioritera vilka som är bättre eller ej.. Vi som donerat vill bara visa utav stolthet att vi uppskattar servern såpass mycket att vi bidrog något."
Ja kanke det.
Men jag menar att jag bryr mig minst lika mycket om den som ni.
 
mineskill1 sa:
Men jag menar att jag bryr mig minst lika mycket om den som ni.

Du kan ha en "vill vara en donator, men kan inte"-bricka. Tycker du hade förtjänat den lätt.
Är ju trots allt tanken som räknas också, inte direkt ditt fel att du inte är donator.
 
Tillbaka
Topp