Status
Ej öppen för ytterligare svar.

getninjaN

Känd medlem
Det är nog dags att tvätta munnen med tvål eller Svinto.

23:01:07 [L] <Helge007> denna serversuger fitta + alla admins ni kan ta er i kuken bitches
23:01:20 [L] <Helge007> knulla er mamma

Svinto.jpg
 
getninjaN sa:
Det är nog dags att tvätta munnen med tvål eller Svinto.

23:01:07 [L] <Helge007> hej jag är fem år
]

Per IP är detta bekräftat att vara "mrunknow" som försökte köpa sig tillbaks in på servern..
 
När var detta? Om det var när coolgame99 var inne på samma ip som mig och kn, då var det han, och jag blev mutad hela dagen. Om det var efter då är det coolgame99(eller mrunknow eller calle008) som har hackat mitt konto skrivit det! Detta kan kn100 intyga.
 
personen som skrev detta var inne på kontot över klockan 23:00 på nått av mrunknows ip . Jag och Helge007 sov klockan 22:00 för att vi skulle resa bort och det kan våra föräldrara intyga om. EDIT: detta hände i 18 april på en måndag. Dagen innan vi skulle resa bort.
 
Har inte ditt konto (Helge007) vart på vift förut?
Hur lyckas du ha ett sådant lösenord att "cp3000" kan lista ut det så lätt?


Med så lätt menar jag att det var ju jäkligt lägligt att han gjorde det precis efter jag nekat hans försök till att köpa sig tillbaks på servern.
 
granis sa:
Har inte ditt konto (Helge007) vart på vift förut?
Hur lyckas du ha ett sådant lösenord att "cp3000" kan lista ut det så lätt?


Med så lätt menar jag att det var ju jäkligt lägligt att han gjorde det precis efter jag nekat hans försök till att köpa sig tillbaks på servern.
Han kanske använder "Remember Password".
 
Jag tror att det är för att mitt lösenord gamla lösenord är ganksa enkelt, jag kan inte säja det här för att jag inte har hunnit byta det på andra saker (andra spell, steam, etc) men jag har bytt till ett väldigt svårt eftersom det inte har någonting med vad jag gillar/hur jag är/ annan information om mig. Han har också hackat min email så det kan vara en anledning.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp