Jag måste tyvärr dra mig ur. Ber om ursäkt, kommer vara bortrest fram till mitten eller slutet av sommaren och därefter vet jag inte hur det ser ut. Jag tror detta match blir av snart, och inte om flera månader, det är då jag är borta från datorer.
 
:cry:

vi är då typ 14-15

hoppas det blir av!

(granis jag msg:ar dig på IRC kannalen har lite frågor.)
 
!!VIKTIGT!!!
Nästa söndag(6/5) kl. 20.00 kommer det att vara ett test av bannan så alla som vill (helst alla!) kom in då så ska vi köra en test. om man dör så händer inte mkt utan sponsorer. om man dör så kommer man att få titta på. detta kommer vara typ ett TEST, inte det "riktiga" spelen.

Kanske kommer: nåt mer än era? (kanske)

Weel Thats it for this time!

EDIT: det kommer vara på xtralarge.se
 
Jag är gärna med , Granis ska de funka nu så man kan sponsra när man är död?
Är det någon som kommer spela in matchen?
 
Finns det något sätt att vara åskådare, typ en mod som gör att man kan vara osynlig och flyga runt eller något?

Eller jag vet inte, vill gärna se matchen bara :)
 
sloud sa:
granis sa:
Dayanto sa:
Oj, glömde skriva att jag också gärna är med på detta. :)

Bara dyka upp till/innan 20.00. Först till kvarn på de 24 platserna som finns :)

Vart kommer de hållas... i lek, funland, creative eller kommer de vara en helt separat värld? ja ska försöka komma till 20.00, ska på kalas och vet inte när jag kommer hem.. :)

Vi har testat nu i helgen . Man skriver /hg join survivalgame så kommer man till en helt annan värld typ . Här är kartan över stället: map_survivalgame/#/-1709/64/-516/-4/0/0


De som vill kan ju spela in så kanske nån kan redigera en video med allas inspelningar? Kan ju vara kul att ha liksom
 
X1nk sa:
Finns det något sätt att vara åskådare, typ en mod som gör att man kan vara osynlig och flyga runt eller något?

Eller jag vet inte, vill gärna se matchen bara :)
Det finns lite plugins för att åstadkomma detta men ingenting vi har hunnit testa eller ens försöka fixa hittils.. men det står ju såklart på önskelistan :)
 
Så man loggar in till typ 19.30 ikväll och skriver /hg join survivalgame för att deltaga? Naturligtis kommer jag med mina sunkiga survival skills.
 
Eiliya sa:
Så man loggar in till typ 19.30 ikväll och skriver /hg join survivalgame för att deltaga? Naturligtis kommer jag med mina sunkiga survival skills.

Joinandet kommer börja 20.00, och matchen strax därefter / när slots är fyllda.
Vi kommer inte ha sponsoritems och 'extragrejer' den här gången, men mer om detta i en egen tråd sen :cool:
 
Tillbaka
Topp