Status
Ej öppen för ytterligare svar.

ClowneN

Moderator
Forumpersonal
Guldmedlem
Vi har flera bevis på att iStrike spelat på ditt konto vilket absolut inte är ok så därför åker du på en ban.
 
Ni? efterfrågade bildbevis, "tyvärr" finns inte detta då vi helt enkelt varken har resurser eller tillåtelse att stå utanför ert hus och ta kort in genom fönstret.
Däremot har vi loggfiler, och det är även detta + anonyma källor som är underlag till ban av IMxAWSOME's konto.

Loggarna säger:
* iStrike_ har loggat in över 600 gånger från samma ipnummer, samma ip för över 95% av inloggningarna.
* Inloggningarna från samma ip är spridda mellan 2011-04-08 23:17:54 till 2011-07-03 22:56:20
* IMxAWSOME har majoritet inloggningar från annat ip, dock 4 tillfällen (olika dagar) från samma ip som iStrike_.
* Efter bannen på iStrike_ så har inloggningarna på IMxAWSOME's konto från "iStrikes ip" ökat väsentligt.

Du säger själv...
2012-01-08 17:09:09 [INFO] [g] IMxAWSOME: Hej johan, det är jag iStrike_ är med jonte


Jag säger:
Du/ni/whatever kringgår ban. Detta med ip och bans är inget nytt för internetspel och det borde du (IMxAWSOME) tänkt på ifall du var rädd om ditt konto. Jag hävdar med ovan info att du lånat ut ditt konto till iStrike_ eftersom han blev bannad på sitt.

Jag har låst upp tråden för diskussion, dock vill jag inte se inlägg från någon annan än IMxAWSOME.
 
Ifall ni kollar hela konversationen så ser man att jag först säger hej till dem, senare säger iStrike_ hej till de närmaste på xtralarge dvs ( AngelSoet, johanbmx och Kronans)

Granis tror du inte att jag och iStrike_ är RL polare eller???

Han visste mitt lösernord innan han blev bannad, men jag ändrade efter han blev bannad, för det var ett krav för att jag skulle få stanna på servern.
 
Sämsta ursäkterna jag hört. Låser tråden då det inte finns något att diskutera. Bannen stannar och ja, den är permanent.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp