ravvie sa:
kittsforhitts sa:
RAzzO_o sa:
Nä solen sticker fram och snön börjar smälta.
Är det nån som fortfarande är intresserad?

Bor längst ner i Skåne :'(
Tyvär.
Jag bor nästan längst ner i Skåne och kan tänka mig en träff i Sthlm.
Alltid skoj att resa. :)

Mjo :), har man resurser så, önskar er en trevlig kväll(?) hur det än blir ^^..
Verkar som trevligt folk att träffa irl, kommer nog inte bli brist på samtals ämne xD
 
kittsforhitts sa:
Mjo :), har man resurser så, önskar er en trevlig kväll(?) hur det än blir ^^..
Verkar som trevligt folk att träffa irl, kommer nog inte bli brist på samtals ämne xD

Om vi är några stycken från Skåne kanske vi kan ordna en bil, då blir det ju billigare. :)
Bara ett förslag.
 
Såg igår att uteserveringarna har öppnat på flera ställen så det är bara att komma
 
kör ni runt den 16:de juni kan man ha tur att hitta av, men inget kan lovas. :p
Ska till 85% säkerhet på http://sga-festival.com och lär väl försöka vara i fjollträsktrakterna någon dag före.
Om det inte blir andra planer osv. :p
 
Nån som har nån annat datum son funkar?
Eller är 16:de juni ok för er med? :D

För mig funkar vilket som :)
 
SoreBeard sa:
kör ni runt den 16:de juni kan man ha tur att hitta av, men inget kan lovas. :p
Ska till 85% säkerhet på http://sga-festival.com och lär väl försöka vara i fjollträsktrakterna någon dag före.
Om det inte blir andra planer osv. :p
*buähää*
Sabla SGA-festival har ställt in. :(
Så jag ska inte ner till fjollistrakterna runt den 16:de längre.
Alltså, känn er inte styrda av när jag möjligen är nere. Jag får se om jag kan dra en snabbresa ner istället om ni hittar av ett bra datum att träffas på. Skulle vara vansinnigt roligt att träffa er dock. :)
 
SoreBeard sa:
*buähää*
Sabla SGA-festival har ställt in. :(
Så jag ska inte ner till fjollistrakterna runt den 16:de längre.
Alltså, känn er inte styrda av när jag möjligen är nere. Jag får se om jag kan dra en snabbresa ner istället om ni hittar av ett bra datum att träffas på. Skulle vara vansinnigt roligt att träffa er dock. :)

Aww.
Men om folk börjar slänga iväg datum när dom är tillgängliga så ska vi säker hitta nått :)
 
bump.jpg


Ingen som har nått bra datumförslag?
 
Snoogiloo sa:
SGA som i trädkramare eller finns det nått annat som heter SGA? :p

Det var Stockholm Goes Alternative. En alternativ musikfestival jag vunnit backstagepass till.
Tyvärr så blev det inställt på grund av ekonomiska problem och eventuellt för oseriösa arrangörer.
Nåja. Jag åker ner till Göteborg istället nästa vecka nån dag. :)
 
SoreBeard sa:
Snoogiloo sa:
SGA som i trädkramare eller finns det nått annat som heter SGA? :p

Det var Stockholm Goes Alternative. En alternativ musikfestival jag vunnit backstagepass till.
Tyvärr så blev det inställt på grund av ekonomiska problem och eventuellt för oseriösa arrangörer.
Nåja. Jag åker ner till Göteborg istället nästa vecka nån dag. :)

aha xD trodde SGA stor för swedish greenpeace assosiation som hade nån jävla festival xD

Ah lite segt att det inte blev av om du nu hade vunnit biljetter :(
 
Snoogiloo sa:
aha xD trodde SGA stor för swedish greenpeace assosiation som hade nån jävla festival xD

Ah lite segt att det inte blev av om du nu hade vunnit biljetter :(

Hah, ja det skulle vara en festival att fara på.. troligtvisintenej.

Mindre jobbigt för mig än för alla dom som köpt biljetter och ditresa, men inte fått igen en spänn än. :p
 
Tillbaka
Topp