Status
Ej öppen för ytterligare svar.

getninjaN

Känd medlem
ItZ_the_popcorn har tydligt brutit mot regel No. 4 då han byggt ett hus i träd precis utanför Lagunens stadsgräns.

4. Du får inte bygga ovanför/väldigt-nära någon annans bygge utan att först fråga om lov.
Du bygger en 1x1 pelare och ser dig omkring med render distance på FAR och ser du inget bygge
i närheten kan det anses som tillräckligt långt ifrån. Kolla även google kartan.

Ha det bra!
 
hej jag är Itz_the_popcorns bror och jag ska bara meddela att han e på fotbolls turnering så han är inte hemma förnsen nån vecka och dessutom visste han nog inte dom här reglerna.....
 
Vi har även hittat en massa flygande trädkronor som han lämnat, så det är brott mot två regler.
När man registrerar sig så står reglerna klart och tydligt, och även vid spawn när man kommer in på servern.
Det finns alltså inga "han kände nog inte till den regeln"-ursäkter som håller här.
 
ItZ_the_popcorn sa:
Hej admins på Xtralarge.

Jag blev bannad från XL nu i sommras och då var jag mycket ny och oprofisionel. Jag har förbättrats MYCKET och läst igenom reglerna flera gånger och förstått de nu. Jag känner mig redo att komma igång i servern igen! Här är ett foto på ett hus jag har byggt: http://imageshack.us/photo/my-images/6/ ... 80047.png/

/Gustav (ItZ_the_popcorn)
Har pratat med några övriga i adminskaran och vi har bestämt att bannen kvarstår.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp