Status
Ej öppen för ytterligare svar.

fallQy

Känd medlem
Du har blivit bannad pga:
1. Placerat ut ett flertal vattenkällor precis utanför Lagunens stadsskydd.
2. Mine:at precis utanför Lagunens stadsskydd.
3. Använt något sorts fusk, dina tunnlar där nere är spikraka och leder direkt till guld samt diamant, iron har du helt missat. Inget som helst ljus där nere över huvud taget. Detta tyder på fusk.

Hejdå!
 
fallQy sa:
Du har blivit bannad pga:
1. Placerat ut ett flertal vattenkällor precis utanför Lagunens stadsskydd.
2. Mine:at precis utanför Lagunens stadsskydd.
3. Använt något sorts fusk, dina tunnlar där nere är spikraka och leder direkt till guld samt diamant, iron har du helt missat. Inget som helst ljus där nere över huvud taget. Detta tyder på fusk.

Hejdå!

Så ni bannar mig för att jag häller lite vatten i en sjö. Jag skulle gärna vilja se lite bevis på att jag har gjort det.
Och fusk har jag inte ens använt! Jag har struntat i järn och kål för det har man så mycket av.
 
Du hällde inte vatten i en sjö, utan på en gräsplätt 5-6 blocks ifrån deras stadsskydd.
 
tycker du skall läsa reglerna igen så hade du vetat vad du gjort.
din utgrävning visade ju att du fuskat så du hittade guld och diamanter och lämnade järnet och annat. samt att göra en gruva precis utanför ett stadsskydd samt hälla vatten där det absolut inte fanns något så är det ganska lam ursäkt
3. Du får inte medvetet fuska/exploita/dupa/flyga/stjäla/liknande.
4. Du får inte bygga ovanför/väldigt-nära någon annans bygge utan att först fråga om lov.


tillägg han hade byggt och fick en varning och riva det inte fuskat och försökt dölja det.
 
Kronans sa:
tycker du skall läsa reglerna igen så hade du vetat vad du gjort.
din utgrävning visade ju att du fuskat så du hittade guld och diamanter och lämnade järnet och annat. samt att göra en gruva precis utanför ett stadsskydd samt hälla vatten där det absolut inte fanns något så är det ganska lam ursäkt
3. Du får inte medvetet fuska/exploita/dupa/flyga/stjäla/liknande.
4. Du får inte bygga ovanför/väldigt-nära någon annans bygge utan att först fråga om lov.


tillägg han hade byggt och fick en varning och riva det inte fuskat och försökt dölja det.


Som sagt jag högg ner ett slumpmässigt hål ner i marken, jag det vart för närr det kan jag erkänna, men vattnet jag hällde ut tog jag upp och jag ville inte ha järn och kål för guld och diamnat är värdefullare. Utan fusk...!
 
Du tog inte bort någon vattenkälla. Den tog jag själv bort. Förresten, var det den enda källan du placerade ut?
 
fallQy sa:
Du tog inte bort någon vattenkälla. Den tog jag själv bort. Förresten, var det den enda källan du placerade ut?

Jag det var det förutom den i vår egen källare. Men det kan ha varit bugg för när jag skulle ta mjölk från en ko som jag egentligen skulle göra så hade jag fortfarande vatten i hinken som jag redan hade hällt ut där då så jag trodde det hade försvunnit.
 
en sak jag vill veta vad är din förklaring till att inte följa reglerna att inte bygga nått för nära någon annan egentligen
 
Kronans sa:
en sak jag vill veta vad är din förklaring till att inte följa reglerna att inte bygga nått för nära någon annan egentligen

Jag har inte byggt nära någon annan det var ett bugg när jag skulle hälla vatten i där sockret för det skulle se lite snyggare ut. Då försvann mitt vatten och när jag skulle mjölka en ko istället så kom vattnet ut och det visade att jag hade min hink full...
 
Itzaac sa:
Kronans sa:
en sak jag vill veta vad är din förklaring till att inte följa reglerna att inte bygga nått för nära någon annan egentligen

Jag har inte byggt nära någon annan det var ett bugg när jag skulle hälla vatten i där sockret för det skulle se lite snyggare ut. Då försvann mitt vatten och när jag skulle mjölka en ko istället så kom vattnet ut och det visade att jag hade min hink full...

vad kallar du att göra en gruva precis vid ett stadsskydd är inte det att att bygga då du byggt en gruva där eller har du inte gjort det heller????
 
Kronans sa:
Itzaac sa:
Kronans sa:
en sak jag vill veta vad är din förklaring till att inte följa reglerna att inte bygga nått för nära någon annan egentligen

Jag har inte byggt nära någon annan det var ett bugg när jag skulle hälla vatten i där sockret för det skulle se lite snyggare ut. Då försvann mitt vatten och när jag skulle mjölka en ko istället så kom vattnet ut och det visade att jag hade min hink full...

vad kallar du att göra en gruva precis vid ett stadsskydd är inte det att att bygga då du byggt en gruva där eller har du inte gjort det heller????

Jag gjorde ett hål ner i marken, men gruvan den har inte jag gjort! Det var någon annan! Du vet en annan spelare!
 
När jag gick igenom dessa trådar för att leta efter tomtägare i Xtraville, så fick jag fram att denna person totalt saknar sunt förnuft:
 

Bilagor

  • Sceenshots058.jpg
    Sceenshots058.jpg
    56,8 KB · Visningar: 425
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp