fallQy

Känd medlem
Tog bort ett par wool-blocks samt 4st ironblocks vid jonathan003's ställe.

Griefers gillar vi inte! :twisted:
 
Vafan ?!?, bannad -.-
Jag har varit i USA 2 veckor och när jag kommer tillbaka är jag bannad...
Min lillebror gjorde så jag blev bannad...
Vad finns det för mig att göra ?!?!?
Vad gjorde han, gör vad som hellst för att komma tillbaka !!!
Snälla un banna mig, kan inte hjälpa vad min 9 årig lillebror gör ffs :!: :(
 
Jonta sa:
Vafan ?!?, bannad -.-
Jag har varit i USA 2 veckor och när jag kommer tillbaka är jag bannad...
Min lillebror gjorde så jag blev bannad...
Vad finns det för mig att göra ?!?!?
Vad gjorde han, gör vad som hellst för att komma tillbaka !!!
Snälla un banna mig, kan inte hjälpa vad min 9 årig lillebror gör ffs :!: :(
Du han ansvar för ditt konto, om du inte vill att din lillebror ska gå in får du ta bort remember password-saken. Något att komma ihåg på nästa server.
 
Ett minecraft konto har lösenord av två anledningar, 1 hålla din online identitet skyddad och 2 kontrollera att du köpt spelet. Litar du inte på din familj eller random attacker från vänner som griefar i ditt namn på fyllan så gör att minecraft inte kommer ihåg ditt lösenord. Inte svårare än så. :)

Synd att du blev bannad pga din bror men regler är regler. Och ibland får man tänka lite längre om man har småbarn runt sig.
 
Tycker det känns lite hårt och banna han om det har begått ett misstag (även om det var ett ganska dumt ett) men det är ju inte jag som avgör det.
Även om det var hans ansvar att inte gömma lösenordet så är det ju inte "hans" ansvar att lillebrorsan gick in och betedde sig på ett oacceptabelt sätt.

Som sagt. Det är ju inte jag som avgör det men kände ändå att jag ville säga lite emot den här bannen bara :)
 
Jag förstår, men jag stängde bara av min dator, tänkte ju inte att min lillebror skulle spela...
Tack marcus, för att du förstår mig!
 
marcus91Swe sa:
Tycker det känns lite hårt och banna han om det har begått ett misstag (även om det var ett ganska dumt ett) men det är ju inte jag som avgör det.
Även om det var hans ansvar att inte gömma lösenordet så är det ju inte "hans" ansvar att lillebrorsan gick in och betedde sig på ett oacceptabelt sätt.

Som sagt. Det är ju inte jag som avgör det men kände ändå att jag ville säga lite emot den här bannen bara :)

Problemet med detta är att många har skyllt på familjemedlemmar, kompisar och använt det som en ursäkt för att de griefat, fuskat osv.
Det är svårt nog för våra admins ändå, därför är det 0-tolerans som gäller.
 
Olyckligt att din lillebror inte kan skilja på sitt och ditt.
Tyvärr är det ju som redan påpekats du som har ansvar för ditt konto. Kan tyckas vara en väldigt hård läxa men det är faktiskt andra människor du spelar med, och kan du inte garantera att du (ditt konto) håller sig till reglerna så blir det en ban.
 
Jonta, kan du fixa nåt bevis på din utlandsvistelse så unbannar jag dig. :)

Edit:

Och för att vara TYDLIG nu så har vi ett prejudicerande fall sedan tidigare med grief + utlandsvistelse! :D
 
Utanför eu innebär passkontroll och det innebär stämpel och oftast datum med stämpeln. Sen finns foton, listor, uppgifter etc. :)

Usa är ju rena rama diktaturen när det gäller utländskaresenärer iallafall dom gånger jag varit där. :p
 
Men angående ip bannen, jag tycker inte att jag ska straffas för att min minsta bror har fiplat på min andra lillebrors dator... kan ni inte ta bort ip bannen iallafall ?
Snälla :)
 
Tillbaka
Topp