Status
Ej öppen för ytterligare svar.

granis

Administratör
Forumpersonal
Guldmedlem
Första du gör är att sno en diamantspade? Seriöst?

Suck.
Utredning fortsätter.

j0Kiu.png
 
Joonttee sa:
VA?? Jag har aldrig snott en diamant spade!... -.-

Någon har ju isåfall spelat på ditt konto, du ser tiderna i bilderna. Ban kvarstår dock, varje person ansvarar att ens konto inte bryter mot reglerna.
 
Men asså iron pickaxe tog jag ur en chest som skogsmurfen hade på olympic för jag skulle hjälpa han hat ta bort et litet berg så dom har jag inte snott dom fick jag ta...
 
SoreBeard sa:
Kojjan sa:
Nope, det finns vittnen till chatt där han fått ok att ta vektyg ur smurfs kista.
Fast att sno diamant och sen ljuga om det är skäl nog. Men rätt ska va rätt.


Ja men vad bra, då kan vi alla se tillbaks på denna tråd om några månader när nästa lögnhals flyter igenom systemet och tänka "Även om den nya personen ljuger, så finns det säkert någonting obetydligt som borde nämnas så det blir rätt iallafall!"

Nej ja mena att det är bra att du sa till, då blir de inga missförstånd.
 
Kojjan sa:
Ja men vad bra, då kan vi alla se tillbaks på denna tråd om några månader när nästa lögnhals flyter igenom systemet och tänka "Även om den nya personen ljuger, så finns det säkert någonting obetydligt som borde nämnas så det blir rätt iallafall!"

Nej ja mena att det är bra att du sa till, då blir de inga missförstånd.
Yes!
Va bra att du får komma med trollface-ickerelevant-inlägg, men när man meddelar något med avvikande information så förtjänar man detta...
Ta och fundera på om du verkligen ska kommentera på sådant som du inte tillför något till.
 
Som SoreBeard säger så är ban-trådarna till för att reda ut oklarheter!

Hån och in-your-face behöver vi inte i forumet. Så tänk på det ni som tar åt er. :)
 
Och där låser jag tråden då fallet är solklart och finns därmed inget att utreda/diskutera. Hädanefter gör vi så att ingen kommenterar ban trådar förutom den drabbade samt admins.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp