Elaktomte

Ny medlem
Hej hej, jag gick lite retard idag och råkade patcha min klient till 1.6 och jag undrar om man kan patcha ner fanskapet igen? Jag har väntat på att spela på servern, och nu när jag äntligen har fått en invite, så råkar jag patcha :(

Finns det något sätt att patcha ner? Jag har försökt hämta hem 1.5 versioner, men hänvisas direkt till min patchade version. Hjälp?
 
Jepp.
Ladda hem: http://data.fuskbugg.se/skalman02/4dde4 ... ecraft.jar

Gå in i din minecraft mapp som ligger på XP här: C:\Documents and Settings\Home\Application Data\.minecraft\bin eller på vista och 7 här: %appdata% (sök i start menyn) sen leta upp minecraft mappen i roaming mappen. Ersätt filen minecraft.jar med den nya(gamla).

Enjoy.

EDIT: rätta app_data till appdata, samt la till att minecraft finns i roaming mappen.
 
Det funkar inte för mig :S minecraft startar och kommer till loadingbilden (som ofta tar mindre än en sekund att ladda). Där stannar den på nääästan fullt och fryser där... Vad ska jag göra? :?
 
Det funkar inte :S jag vet inte vad jag gör för fel... Men när jag ska ersätta den nya med den gamla minecraft.jar...... Det fanns ingen minecraft.jar o_O
 
Får hoppas du löser det, bog. Den jar'en är iallafall en omoddad 1.5 minecraft original så den ska funka. :) Se till att dina mapp inställningar är rätt för app data mappen är oftast dold. Lycka till.
 
Tillbaka
Topp