Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Kluddman

Ny medlem
Skulle vilja köpa ytan 100x100 någonstans inom området som jag har cirklat in på kartan på bilden nedan. Jag vill/kan/orkar inte fixa med koordinater så betalar gärna 2200 istället för 2100 för att få det gjort av en admin. Spelar ingen större roll vart inom cirkeln området blir. Området är strax vänster om springfield och lyckas ni inte hitta det så blir vilket område som helst bra som ni väljer åt mig. Vill dela området med Toreman men jag vet inte om man fixar det ingame sen eller om ni gör det sammtidigt som ni registrerar området så skriver det här utifallatt.

Tack på förhand

Philip

Kluddman

http://img101.imageshack.us/i/minecraftprivatskydd.jpg/
 
Att låsa en bit av kartan på servern bör ligga i ditt intresse, ingen annans.
Att staten tar betalt för detta privatskyddet har inget med att tjäna credits att göra,
snarare så är det nog mer ett bevis på om spelaren är motiverad nog att jobba för sitt privatskydd.

Personligen tycker jag du bör vara mer motiverad. :cool:
 
Hade inte bett dom sätta ut koordinaterna åt mig om dom inte själva hade sagt att dom är villiga att göra det... Min motivation är det heller inget fel på för annars hade jag nog inte orkat samla fläsk/fisk/järn och annat för att sälja och köprivatskyddet för men tack för bump!

Philip

Kluddman
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp