nej han är ju inte känd för att va snäll och trevlig direkt men som sagt man lär väl sig när man blir totalt ignorerad av alla andra.
 
Snoogiloo sa:
suck. som vanligt är du en otroligt korkad person som bara är ute efter att trolla ^^ Om du kollar priset på den stationära datorn som Skitfull länkade som hade 580 i sig så ser du att den kostade 24000 (om jag nu kommer ihåg rätt :p) och du får därför inte en så pass bra dator för 10 000 som jag nu hade skrivit. Ge dig nu för helvete. det är ingen mer än du själv som tycker att du kommer med bra kommentarer här på forumet endån..

Personangrepp. Ska vi ta till med sådana metoder också? Eller?
Eller just ja! Ni är ju undantagen, snälla pojkarna! :shock:
 
Devlas sa:
nej han är ju inte känd för att va snäll och trevlig direkt men som sagt man lär väl sig när man blir totalt ignorerad av alla andra.
Har vi någonsin talat ingame? Nej.
Snackar ni bakom ryggen på folk? Hur gammal är du egentligen? 10 år?

Förövrigt, hur "vet" du att jag är en han? :D
Antagelser ftw!
 
Devlas sa:
nej han är ju inte känd för att va snäll och trevlig direkt men som sagt man lär väl sig när man blir totalt ignorerad av alla andra.

Personangrepp. Ska vi ta till med sådana metoder också? Eller?
Eller just ja! Ni är ju undantagen, snälla pojkarna!

Har vi någonsin talat ingame? Nej.
Snackar ni bakom ryggen på folk? Hur gammal är du egentligen? 10 år?

Förövrigt, hur "vet" du att jag är en han?
Antagelser ftw!

Ovan här står det varken "Macbook PRO", "dator", "pc", eller något annat dator-relaterat. Ska vi prata om min nya Macbook Pro? Annars är det lika bra att låsa tråden här tror jag. :roll:

P.S
Kommer min nya dator klara alla nya spel med maxade inställningar :?:
 
skitfull sa:
Ovan här står det varken "Macbook PRO", "dator", "pc", eller något annat dator-relaterat. Ska vi prata om min nya Macbook Pro? Annars är det lika bra att låsa tråden här tror jag. :roll:

P.S
Kommer min nya dator klara alla nya spel med maxade inställningar :?:


Håller med.
Heh, du kommer nog kunna spela med bra settings, i dom spel som finns för Os X that is... ;)
Vilken tur att Portal 2 släpps imorgon!
 
Kalmarit sa:
http://img135.imageshack.us/img135/3332/dontgetamac.jpg

'nuff said.

Nu betalar man ju dock, som redan konstaterat, för att Apple testat dessa hårdvarukonfigurationer och chipset och VET att det funkar bra med såväl resterande hw som självaste Mac OS X.

Vill man inte betala för denna kvalitetssäkring så bygger man en egen dator, men du kan inte sitta och jämföra priser rakt av, för i Mac's fall är det inte bara delen du betalar för.
(du betalar ju också för design, hype, reklam, osv :p)

Edit, dessutom har han redan köpt en dator, så din bild är lite sent ute. :ugeek:
 
granis sa:
Kalmarit sa:
http://img135.imageshack.us/img135/3332/dontgetamac.jpg

'nuff said.

Nu betalar man ju dock, som redan konstaterat, för att Apple testat dessa hårdvarukonfigurationer och chipset och VET att det funkar bra med såväl resterande hw som självaste Mac OS X.

Vill man inte betala för denna kvalitetssäkring så bygger man en egen dator, men du kan inte sitta och jämföra priser rakt av, för i Mac's fall är det inte bara delen du betalar för.
(du betalar ju också för design, hype, reklam, osv :p)

Edit, dessutom har han redan köpt en dator, så din bild är lite sent ute. :ugeek:

Kunde inte säga det bättre själv.

Anledningen till att jag vill ha en så bra Mac är att jag kan få för mig att prova nya spel, och ändå behålla en bra spelupplevelse. :)
 
Ja du kommer kunna spela de flesta spel på bra inställningar. Dock så är inte grafikkortet nått o hurra för direkt så de senaste väldigt grafikkrävande spelen kommer du få sänka en del på skulle jag gissa :)
 
Snoogiloo sa:
Ja du kommer kunna spela de flesta spel på bra inställningar. Dock så är inte grafikkortet nått o hurra för direkt så de senaste väldigt grafikkrävande spelen kommer du få sänka en del på skulle jag gissa :)

Trorts att grafikkortet inte är det vassaste på marknaden kan väl SSD-disken ge spelen en liten "skjuts" prestandamässigt :?:
 
skitfull sa:
Snoogiloo sa:
Ja du kommer kunna spela de flesta spel på bra inställningar. Dock så är inte grafikkortet nått o hurra för direkt så de senaste väldigt grafikkrävande spelen kommer du få sänka en del på skulle jag gissa :)

Trorts att grafikkortet inte är det vassaste på marknaden kan väl SSD-disken ge spelen en liten "skjuts" prestandamässigt :?:

Inte om inte spelet i sig jobbar fruktansvärt mycket mot disk, vilket de flesta inte gör. Oftast ger det mer att ha bra CPU/mycket minne när det gäller Spel.
 
Jag vill bara meddela att datorn har kommit, och jag är inte det minsta besviken.

Jag ångrar inte att jag valde SSD-disk då man märker en GAAALEN skillnad. Det går undan här! :D
 
min lilla speldator startar upp från avstäng till inloggning på dryga 16 sek om jag räknar bort raid boot tiden (22 med den) och från viloläge till inlogg på ca 10-12 sek
 
Tillbaka
Topp