jolun98

Medlem
Hej detta är min andra idé men jag har inte alla saker som ska göra klart detta projekt för det skall nämligen vara en kyrka i Notchs ära men jag vet inte vad den ska heta eller vilken symbol jag ska använda :?: för jag håller nämligen på med den här på min singel player värld och så fort jag är klar med den där tänker jag bygga en i xtralarge men jag behöver lite hjälp vad ska den heta och vilken symbol ska jag använda jag skickar lite bilder på det stället så fort jag har listat ut vad man gör...

men om ni har några idéer så vore jag jätteglad om ni kunde skicka bäretta dom till mig. :D
 
Kvisten sa:
Church Of Majong

Symbol: majongsymbolen exempelvis, notch musch eller hanns hatt? ;)[/quotedet
skulle vara mycket lättare om man exempelvis skulle ta ngt enkelt som typ dirtblocket i ikonen till spelet eller ngt sånt men ändå du hade en väldigt bra namn bara det att jag vill att det ska passa för alla religoner
 
jolun98 sa:
Kvisten sa:
Church Of Majong

Symbol: majongsymbolen exempelvis, notch musch eller hanns hatt? ;)[/quotedet
skulle vara mycket lättare om man exempelvis skulle ta ngt enkelt som typ dirtblocket i ikonen till spelet eller ngt sånt men ändå du hade en väldigt bra namn bara det att jag vill att det ska passa för alla religoner
men jag gillar dina idéer fast hur ser noths much ut det var en jätte bra ide
 
Tillbaka
Topp