Tråkigt :/ mitt minecraft sug brukar komma i omgångar, ibland spelar jag mycke och ibland inget. Just nu väntar jag i iver på att mobsen ska komma igång igen, få ett pvp område :twisted:
Aja lycka till, du kan ju alltid spara verktyg osv om du väljer att börja spela igen (ett tips)
 
ehh .. nu kommer det roliga .. jag va ute på fest igår och förmodligen fick jag för mig att spela minecraft.. jag deckade på festen och begav mig hemmåt .. så jag vet inte riktigt vad jag har syslat med inatt men har jag vart dum så ber jag om ursäkt till dom drabbade
 
Devlas sa:
ehh .. nu kommer det roliga .. jag va ute på fest igår och förmodligen fick jag för mig att spela minecraft.. jag deckade på festen och begav mig hemmåt .. så jag vet inte riktigt vad jag har syslat med inatt men har jag vart dum så ber jag om ursäkt till dom drabbade

Hmm...Betyder det att du kommer fortsätta spela eller fortfarande dumma planer på att lägga av? :D
 
Man gör saker i livet som man ångrar, det viktiga är att du har vänner som förlåter och glömmer.
Sluta tramsa nu och kom in på muble nu glenn, jag menar devlas. :cool:
 
Slutade dricka på min 20 års dag. Inte för det var något särskilt som hände då. Utan det var innan det på allafjortisarsafton även mer känd som valborgsmässoafton när lite för mycket blev sjukhus vistels och sen dess så påminner all alkohol om slangar och minnesförlust.
 
Tillbaka
Topp