Status
Ej öppen för ytterligare svar.

RAzzO_o

Känd medlem
Först en massa tjafasande emot vad jag säger.
Sen öser det otrevligheter.

Nej, Det är inte ett beteende jag tolererar!

Edit: Native1993 bannad med.
Griefade min ''fula fiskestuga''.
Blev lite trololololol från min sida när inte bannade honom direkt.
http://pastebin.com/0VtkXKGg

Nåja. välkommna tillbaka är dom inte iaf.
 
Native1993:
[16] <xl-bot> (Native1993) sieg heil!!!
[16] <xl-bot> (Native1993) banna mig då horunge o1
[16] <xl-bot> (Native1993) banna mig då neger
 
Native1993 sa:
granis han trodde han var något och sa att vi var tvungna att riva våra hus, klart man blir irriterad på p12:an
Kära native.
Jag har förklarat för dig varför du fick riva. Ni byggde på tok för nära våran ''fula fiskeby''
Det är ditt ansvar att kolla att ingen har byggt nära där ni tänkt bygga.

Jag varnade både dig och Leghat95 att ni var på väääldigt tunn is när ni började tjafsa emot.
Leghat95 blev bannad för han inte tog varningen och fortsatte med otrevligheterna.

Det skulle vara möjligt att han kunde bli un-bannad om jag skev en ordentlig ursäkt i forumet.
Att jag skulle bete mig om en p12a är befängt. Jag tog kritiken proffisionellt.
Du å andrasidan. Beter dig som en p12a


Ps. Jag är förövrigt 18 år gammal.
 
Native1993 sa:
granis han trodde han var något och sa att vi var tvungna att riva våra hus, klart man blir irriterad på p12:an


var det inte det huset som låg på 2 tomter fast i mitten?
ISF:
de lilla huset? det hade du byggt upp på en timme igen, knappt det...
 
Native1993 sa:
granis han trodde han var något och sa att vi var tvungna att riva våra hus, klart man blir irriterad på p12:an

Att du inte förstår att man inte kan bete sig hur som helst bevisar ju att du inget har på denna servern och göra.

I vilket läge är det ok att skriva horunge, neger, heil hitler? ALDRIG ok så därför hoppas jag att din ban aldrig hävs och att du istället får en ban på 100000år. Du har gjort bort dig, lev med det å sluta tjafsa.
 
Alltså att native luktade fisk kände jag från början, detta bekräftar ju bara misstankarna.
Med en sådan attityd passar det inte att spela på granis server, han kanske har en bokstavskombination eller annat handikapp, jag vet inte, eller så är han rent ut sagt dum i huvet, oavsett har han gjort bort sig, och jag hoppas personligen att om killen inte har ett handikapp/orsak, att han en dag lär sig, hårt.
 
Men va f*n ska vi behöva ha språk och inteligenstest innan vi släpper in folk? Jag blir ju deprimerad av detta , är dagens ungdomar ( jag ber den breda massan om ursäkt direkt) så oöverträffat korkade att klockorna stannar? var finns uppfostran?
 
Började igår när han gick runt med Hitler-skin och jag påpekade.
Då drog han illa kvickt och sen började han med massa bortförklaringar :>.
Skön snubbe.
 
Hahahahahhaa, bästa skit. Det kunde ju inte bli bättre, det roliga var när jag började greifa, sen ''Hej Native'', så vänder jag mig om och där står razzo, HAHAHAHAHA, så jävla kul, busted på hög nivå XD
 
Native1993 sa:
Hahahahahhaa, bästa skit. Det kunde ju inte bli bättre, det roliga var när jag började greifa, sen ''Hej Native'', så vänder jag mig om och där står razzo, HAHAHAHAHA, så jävla kul, busted på hög nivå XD


hur i hela fridens namn tänker du när du säger att det är kul? låt mig gissa att du klottrar och pangar fönsterrutor med?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp