granis

Administratör
Forumpersonal
Guldmedlem
LundegarD98
osten95
matidom

Dessa 3 är bannade pga. omfattande och uppenbart xray-fusk.
Som det står i reglerna är det absolut förbjudet att fuska på Xtralarge.
 
Fast, granis vi har inte andvänt xray iallafall inte jag fixar mina matreal själv om ni inte tror mig så behöver ni inte.
 
Detta var ett av dom solklaraste fall av xray jag någonsin stött på så sluta upp med ljugandet.
Även om inte du personligen använt det har någon av er 3 använt det och sagt till er övriga var ores funnits och det gör dig exakt lika skyldig.
 
Fast Clownen du kan ju dar åt helvete stoppa upp din jävla fitt server i röver och kontakta mig när du har bevis sedan knulla resten av alla admins i röven och slicka lite kuk!
 
matidom sa:
Fast Clownen du kan ju dar åt helvete stoppa upp din jävla fitt server i röver och kontakta mig när du har bevis sedan knulla resten av alla admins i röven och slicka lite kuk!
Tack så mycket. Puss å kram till dig med <3
 
matidom sa:
Fast Clownen du kan ju dar åt helvete stoppa upp din jävla fitt server i röver och kontakta mig när du har bevis sedan knulla resten av alla admins i röven och slicka lite kuk!

Den ende som har chans till unban i det här fallet är ju osten95 isåfall, LundegarD98 erkände, och du själv lider uppenbarligen av ett flertal problem jag hoppas du får hjälp med på annat håll.
Med chans till unban menar jag att han är den ende som inte erkänt eller gjort andra tydliga regelövertramp.

Edit, jag lägger till ditt IRC-övertramp också så att alla som söker upp ditt såkallade namn får sig en klar bild över vad de ger sig in på.

22:58:11 -!- matidom [klockarn95@217-209-196-179-no164.tbcn.telia.com] has joined #xtralarge
22:58:16 < matidom> hej alla fittor
22:59:02 -!- matidom was kicked from #xtralarge
 
Vet inte varför det finns sånna? Dom ljuger först sen går de rage för att dom inte blir unbannade. Lite omoget av matidom i detta fallet.
 
ilopp sa:
Vet inte varför det finns sånna? Dom ljuger först sen går de rage för att dom inte blir unbannade. Lite omoget av matidom i detta fallet.
Mjo det är så det brukar vara. Får tyvärr be dig att helst inte kommentera i trådar som handlar om bannade spelare. Detta för att undvika irrelevanta inlägg. Vi vill hålla dessa trådar rena och därav vill vi bara att dom det berör postar samt admins. ;)
 
Tillbaka
Topp