Inloggning.

Det har jag gjort nu. Går det att avinstallera och sen installera om det igen? Eller kommer det fortfarande vara 1.0?
 
Re: Inloggning.

Sofiao sa:
Det har jag gjort nu. Går det att avinstallera och sen installera om det igen? Eller kommer det fortfarande vara 1.0?
Om du installerar från minecraft.net kommer du alltid få senaste officiella.
Du måste leta rätt på en omoddad jarfil av äldre version. dvs 1.8.1 nu.
 
Hmm.. I mina test har jag inte upptäckt några fel. Hur använde du kommandot och vad förväntade du dig av det?[/quote]

Jag dog, skrev /xtradeath, sprang ut dit jag dog i hopp om att prylarna skulle ligga kvar men det gjorde de inte. Tog kanske 30sec att springa ut dit så de kan inte försvunnit pga att det tog för lång tid
 
Torktumlare sa:
Jag dog, skrev /xtradeath, sprang ut dit jag dog i hopp om att prylarna skulle ligga kvar men det gjorde de inte. Tog kanske 30sec att springa ut dit så de kan inte försvunnit pga att det tog för lång tid

Vad tråkigt :/

Jag loggar ju allt just pga. min plugin är i beta, och enligt den loggen gick allting precis som det skulle, din logg över droppade saker är här: http://pastie.org/private/e6mr44qpg4bnz6femibm8q

Jag testade lite till precis nyss men hittar inga fel. Var du i en annan värld? Långt ifrån? :(
 
Tillbaka
Topp