Re: matteusgavatin

matteusgavatin sa:
ClowneN sa:
Du bannas för griefing hos Nappen87 och Snorbuses ställe här:
map_terranova/#/-1676/64/-474/max/0/0

Du har griefat Nappen87 vetefarm.


Vet inte ens hur man kommer ditt??
Är väl bara till att gå, hur du kom det vet jag inte men det jag vet är att det var DU som gjorde det då vi har logg på det hela.

Logg:
https://clownen.tonidoid.com/app/websha ... sgustavin/

Men DU har alltså aldrig vart där?
 
Re: matteusgavatin

ClowneN sa:
matteusgavatin sa:
ClowneN sa:
Du bannas för griefing hos Nappen87 och Snorbuses ställe här:
map_terranova/#/-1676/64/-474/max/0/0

Du har griefat Nappen87 vetefarm.


Vet inte ens hur man kommer ditt??
Är väl bara till att gå, hur du kom det vet jag inte men det jag vet är att det var DU som gjorde det då vi har logg på det hela.

Logg:
https://clownen.tonidoid.com/app/websha ... sgustavin/

Men DU har alltså aldrig vart där?
En gång med då skulle bara jag få 1 morot och 1 potatis sen har jag aldrig varit där
 
Re: matteusgavatin

Ok, rörde du skördningen på deras farm då? Sen enligt loggen så har du varit där 2 gånger, minst!

Eller är det någon mer som har tillgång till ditt konto?
 
Re: matteusgavatin

sm6vit sa:
Ok, rörde du skördningen på deras farm då?

Eller är det någon mer som har tillgång till ditt konto?


Jag har inte rört farmen men jag och min kompis delar på användaren man han har slutat med minecraft och han vet inte ens om xltralarge
 
Re: matteusgavatin

Så om vi sammanfattar, så har du varit på platsen en gång. Då fick du en morot och en potatis av Nappen.
Du har aldrig vart där efter det. Du har aldrig rört knappen. Och ingen annan har tillgång till ditt konto som sen skulle kunna hitta dit.

Tyvärr är det ju så att loggen inte ljuger i detta fallet, så då är det någon annan som gör det.

Mig veterligen har det endast hänt en gång att vi kommit fram till loggfel. I detta fallet så är det inte den sökmetoden som kan fela som vi använder.

Har du något mer att tillägga?

/sm6vit
 
Re: matteusgavatin

sm6vit sa:
Så om vi sammanfattar, så har du varit på platsen en gång. Då fick du en morot och en potatis av Nappen.
Du har aldrig vart där efter det. Du har aldrig rört knappen. Och ingen annan har tillgång till ditt konto som sen skulle kunna hitta dit.

Tyvärr är det ju så att loggen inte ljuger i detta fallet, så då är det någon annan som gör det.

Mig veterligen har det endast hänt en gång att vi kommit fram till loggfel. I detta fallet så är det inte den sökmetoden som kan fela som vi använder.

Har du något mer att tillägga?

/sm6vit


ja en fråga är jag permanent banad?
 
Re: matteusgavatin

Du kommer få 1v ban efter att vi diskuterat lite samt 2000c i böter.

Det du borde gjort var att erkänna direkt att du gjort fel och bett om ursäkt istället för att ljuga om det som du gjort nu. Vi har bevis för att du varit där och dragit i spaken som jag redan visat.

Så straffet blir 1 veckas ban samt att vi drar 2000c från ditt konto.
 
Re: matteusgavatin

ClowneN sa:
Du kommer få 1v ban efter att vi diskuterat lite samt 2000c i böter.

Det du borde gjort var att erkänna direkt att du gjort fel och bett om ursäkt istället för att ljuga om det som du gjort nu. Vi har bevis för att du varit där och dragit i spaken som jag redan visat.

Så straffet blir 1 veckas ban samt att vi drar 2000c från ditt konto.



Har bara någon stans vid 200c. Tar ni i om gångar eller
 
Tillbaka
Topp