Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Michaelo90

Känd medlem
Behövde visst ansöka om att få fixat till skyddet på mitt gamla hus igen, så här är ansökan.

De här koordinaterna har tomten haft innan, så minst det utrymmet vill jag ha:
Ena hörnet: X:6 Z:-2007
Andra hörnet: X:-43 Z:-2057

Bild:


Jag vet att xtramine är väldigt nära och att deras zon överlappar, men mitt hus fanns innan staden påbörjades, och zonen är väl en miss från er när ni skyddade :)
 
Har ångrat mig, vill ha ett 100*100 område någon annanstans istället, och bygga ett nytt hus där. Återkommer med nya koordinater :)
 
Nya platsen:
 

Bilagor

  • Tomtmarkering v3.jpg
    Tomtmarkering v3.jpg
    245,6 KB · Visningar: 745
Fääärdigt!

Edit: zendog - michaelo90s privatskydd blir kvar. :)
 

Bilagor

  • ingetproblem.jpg
    ingetproblem.jpg
    133,8 KB · Visningar: 618
Skrev till dig i ett PM för att inte starta en öppen diskussion.
Ett förtroende som man brukar ha till en admin att en offentlig förfrågan är offentlig och en privat förfågan stannar mellan oss.
PM betyder "Private Message".

Men nu när du ändå tog dig friheten att göra detta offentligt, så kommer vi att öka våran stadsgräns åt michaelos90 håll, eftersom detta var planerad innan han konstigt nog satte sin privata tomt i närheten.
Charming har en väldigt liten start zon eftersom vi hade sunt förnuft att inte ta en allt för stor zon i början, men att en större zon var planerad från start.
Så just nu är han inte i närheten, men det kommer han att vara när vi väl expanderar.

Det är meningen att man ska börja i en mindre skala när man startar en stad, men forsätter utveckligen så här så kommer nog folk att välja väldigt stora startområden för att slippa detta.

Smidigt...
 
Men herregud.

Jag trodde du tog det i pm för att tråden var låst! Det har ju ändå med trådens topic att göra.

Har du ens tittat på kartan? Om ni inte tänker ha serverns längsta och smalaste stad så tror jag nog inte att michaelo90s privatskydd kommer innebära några problem.
 
Vad du tror, och vad vi har planerat ska man nog hålla isär.
Ta aldrig nåt förgivet. Vill vi ha en långsmal stadszon och har belägg för det, så går det inte att neka oss den rättighet.

Men det spelar egentligen ingen roll mysk, dåligt skött som admin enligt mig, och michelo får vara kvar, men då ska det inte var nån gnäll sen.
Han verkar inte vilja ha nån i närheten på hans tomt, det har han redan gjort klart för sig.
Hur det blir sen för honom när vi då expanderar är inte mitt problem.

Det vore lättare att förhindra ett framtida problem, men du kanske missade det.
Lätt hänt när man är en aktiv admin.
 
ZENdog sa:
Vad du tror, och vad vi har planerat ska man nog hålla isär.
Ta aldrig nåt förgivet. Vill vi ha en långsmal stadszon och har belägg för det, så går det inte att neka oss den rättighet.

Men det spelar egentligen ingen roll mysk, dåligt skött som admin enligt mig, och michelo får vara kvar, men då ska det inte var nån gnäll sen.
Han verkar inte vilja ha nån i närheten på hans tomt, det har han redan gjort klart för sig.
Hur det blir sen för honom när vi då expanderar är inte mitt problem.

Det vore lättare att förhindra ett framtida problem, men du kanske missade det.
Lätt hänt när man är en aktiv admin.

Nä, det är tydligt att man inte kan ta någonting för givet. Jag frågar igen, har du tittat på kartan? För övrigt förstår jag inte så mycket av ditt inlägg, men jag försöker svara ändå.

Han har ju skaffat privat skydd för att inte behöva ha någon annan på sin tomt. Och enligt dig verkar han ju vara fullt införstådd med vad privat skydd innebär. Det är bra att du berättar för mig vad någon annan har tänkt.

Det är ju kul att ni har planer för att expandera, men var lite realistisk va? Jag upprepar, har du tittat på kartan?

Och michaelo90 får som du säger vara kvar där han är. Det har ju jag bestämt. :)

Än så länge har jag bara hört gnäll från dig.

Är det lätt hänt att missa framtida problem när man är en aktiv admin?
 
Vi avslutar denna diskussion och tar det i mumble istället.
Detta är inget gnäll, förväxla mig inte med nån annan.

Och ditt godkännande verkar inte speciellt planerad, men som du verkar påpeka starkt, du är admin och du har alltid rätt.

In i mumble med dig, punkt slut. :cool:
 
ZENdog sa:
Vi avslutar denna diskussion och tar det i mumble istället.
Detta är inget gnäll, förväxla mig inte med nån annan.

Och ditt godkännande verkar inte speciellt planerad, men som du verkar påpeka starkt, du är admin och du har alltid rätt.

In i mumble med dig, punkt slut. :cool:

Vi kommer inte ta det i mumble för då hör vi om en vecka "men han sa ju", mitt minne är kort men bra, bättre att ha saker på pränt. :D

Jag påpekar inte starkt att jag är admin. Jag bara noterade att jag redan visste att michaelo90 får vara kvar. :) Admins har inte alltid rätt, men i det här fallet så har jag inga planer på att ändra mig.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp