granis

Administratör
Forumpersonal
Guldmedlem
Nördig som man är dammade jag fram min gamla minechatklient som stått orörd sen 1.1protokol-tiden, några timmar senare var den fit for fight i 1.3 (current).
Har inte lagt många sekunder på GUI't utan fokuserat på snabb parsing av data, vilket verkar fungera fint, iallafall på min server :ugeek:

Filmbevis (kör fullscreen) - http://www.youtube.com/watch?v=up9UrPWdYLg

Kan komma att behöva lite iPhone-betatestare om ett par dagar, känner du dig sugen lämna ditt UUID i tråden så kontaktar jag er när det är dags =)
(kan ni inte ta redapå vad UUID är så tackar jag dessvärre nej till er hjälp att testa =P)
 
Irca från mobilen fungerar väl precis likadant? :?: ... fast nog tycker jag du ska göra en app till moderna mobiler också, android alltså :mrgreen:
 
Golvis sa:
Irca från mobilen fungerar väl precis likadant? :?: ... fast nog tycker jag du ska göra en app till moderna mobiler också, android alltså :mrgreen:

Eller så köper du en ifåne. :twisted:

Edit: c489ad2a781597d2c4ac16f766586a17dee308d4
 
Golvis sa:
Irca från mobilen fungerar väl precis likadant? :?: ... fast nog tycker jag du ska göra en app till moderna mobiler också, android alltså :mrgreen:

Troll!
Den dagen någon ger mig (he he) en Android kommer jag porta Minechat, tills dess är det för Jobs-fanatiker only! :)

(sen kommer ju officiella spelet framöver, det bör väl ha multiplayer/chat implementerat också)
 
Awesome!

img0094x.png

img0093o.png
 
Nedlagt projekt. :cry:

Orkade inte med Notchs konstanta hittepå'n och protokoll-dioti vareviga update. Vi får hoppas officiella spelet för iphone innehåller multiplayer :)
 
Tillbaka
Topp