granis

Administratör
Forumpersonal
Guldmedlem
För att se om det blir skillnad på buggen att de inte går att bygga på vissa ställen är monster tillfälligt avstängda.

Rapportera gärna resultat i den här tråden :cool:
 
Har inte påverkat mina "hål" i alla fall, det gåt fortfarande inte att placera block på samma platser som tidigare.
 
Slite62 sa:
Har inte påverkat mina "hål" i alla fall, det gåt fortfarande inte att placera block på samma platser som tidigare.

Om du har buggade-ställen som fortfarande buggar efter att du läst detta får du gärna återkomma med X Y Z koordinater (tryck på F3) för något av dessa ställen. :D
 
Jag hitta en lösning innan mobs blev avstängda, omständigt men de gick.

Men jag måste tacka stort för nu finns de inga hål längre :D
va bara att fylla i allihoppa
 
granis sa:
Slite62 sa:
Har inte påverkat mina "hål" i alla fall, det gåt fortfarande inte att placera block på samma platser som tidigare.

Om du har buggade-ställen som fortfarande buggar efter att du läst detta får du gärna återkomma med X Y Z koordinater (tryck på F3) för något av dessa ställen. :D

Ska kolla när jag kommer hem ikväll... återkommer :)
 
Jag hitta en lösning innan mobs blev avstängda, omständigt men de gick.

Men jag måste tacka stort för nu finns de inga hål längre :D
va bara att fylla i allihoppa
 
ponta_008 sa:
Jag hitta en lösning innan mobs blev avstängda, omständigt men de gick.

Men jag måste tacka stort för nu finns de inga hål längre :D
va bara att fylla i allihoppa


Och den lösningen var..?
 
Och den lösningen var..?[/quote]

Han la jordpelare runt hålen och gjorde så att sand föll ner i hålet. Sen väntade han till servern sparade och sedan pang pow puff gick det att bygga =)
 
Grazpop sa:
Han la jordpelare runt hålen och gjorde så att sand föll ner i hålet. Sen väntade han till servern sparade och sedan pang pow puff gick det att bygga =)


Clever use of game mechanics!
 
Grazpop sa:
Och den lösningen var..?

Han la jordpelare runt hålen och gjorde så att sand föll ner i hålet. Sen väntade han till servern sparade och sedan pang pow puff gick det att bygga =)[/quote]

Det verkar som om det inte fungerar... eller så gör jag fel :)
 
Tillbaka
Topp