Status
Ej öppen för ytterligare svar.
HultarN sa:
greifing och att han "fuskade" då elr? och varför låster du trådarna?
För att det står klart och tydligt varför han blev bannad.
Han har grävt massor med hål kring bebyggelsen och det klassas som griefing då han inte fyllt igen de efter sig osv.
 
Makarov182 sa:
HultarN sa:
greifing och att han "fuskade" då elr? och varför låster du trådarna?
För att det står klart och tydligt varför han blev bannad.
Han har grävt massor med hål kring bebyggelsen och det klassas som griefing då han inte fyllt igen de efter sig osv.


Han sa ju att han grävde vid ett "bugghål" så han såg tyvär inte bebyggelsen.
 
HultarN sa:
Makarov182 sa:
HultarN sa:
greifing och att han "fuskade" då elr? och varför låster du trådarna?
För att det står klart och tydligt varför han blev bannad.
Han har grävt massor med hål kring bebyggelsen och det klassas som griefing då han inte fyllt igen de efter sig osv.


Han sa ju att han grävde vid ett "bugghål" så han såg tyvär inte bebyggelsen.

Det är ju hans ansvar, går inte att skylla på att han inte såg några hus. Han får väl ta och relogga eller helt enkelt ge fasen i att utnyttja bugghål.
 
Klart att det går att skylla på att han inte såg några hus -.- och vad är det för fel på bugghål? Klart man ska utnytja småsakerna i spelet, att gräva i ett bugghål är ju som att bygga flera staket på varrandra. Är det fusk? Neee..
 
HultarN sa:
Klart att det går att skylla på att han inte såg några hus -.- och vad är det för fel på bugghål? Klart man ska utnytja småsakerna i spelet, att gräva i ett bugghål är ju som att bygga flera staket på varrandra. Är det fusk? Neee..

Klart han kan skylla på det, men det gör inte att vi unbannar honom. Hans ansvar att kolla vart han gräver & bygger.
 
Makarov182 sa:
HultarN sa:
Klart att det går att skylla på att han inte såg några hus -.- och vad är det för fel på bugghål? Klart man ska utnytja småsakerna i spelet, att gräva i ett bugghål är ju som att bygga flera staket på varrandra. Är det fusk? Neee..

Klart han kan skylla på det, men det gör inte att vi unbannar honom. Hans ansvar att kolla vart han gräver & bygger.


Han kollade. Han såg inget. Han tänkte "vilken bra plats att gräva på :D"
Hokospukus så var han bannad. Random bans ftw.
 
HultarN sa:
Makarov182 sa:
HultarN sa:
Klart att det går att skylla på att han inte såg några hus -.- och vad är det för fel på bugghål? Klart man ska utnytja småsakerna i spelet, att gräva i ett bugghål är ju som att bygga flera staket på varrandra. Är det fusk? Neee..

Klart han kan skylla på det, men det gör inte att vi unbannar honom. Hans ansvar att kolla vart han gräver & bygger.


Han kollade. Han såg inget. Han tänkte "vilken bra plats att gräva på :D"
Hokospukus så var han bannad. Random bans ftw.

Jag körde min bil, jag blundade, jag körde rakt igenom en affär. Random fängelse ftw.
Hans ansvar att se till så att allt är okej, sen att det var ett bugghål är HANS problem. Svårt att relogga? Slutdiskuterat.
 
Om en tråd är låst och du fortsätter med att lägga ut nya trådar tycker jag nog du skall tänka en gång till.. Vad e det du inte fattar ? Han säger att han såg inga andra hus ? kan garantera dig att det finns något byggt 100 blocks runt .. hur kan han missa det ?

Sen är det ganska omoget att sitta här och tro att han skall bli unbannad pga av ditt omogna beteende tror snarare att du förvärrar saker lilla du.

Så lägg ner fjortis stilen nu och ha det kul inne i spelet.
 
HultarN sa:
Han kollade. Han såg inget. Han tänkte "vilken bra plats att gräva på :D"
Hokospukus så var han bannad. Random bans ftw.
NoobarN sa:
jag sprang från staden mellan söder och norr långt ut och då hittade jag ett bugg hål, jag såg att det fanns lapiz och tänkte: ja äntligen lite lapiz

Fortsätter du i den här stilen är risken stor att även du får en ban.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp