DmeR86

Medlem
Hejsan!

Jag är sugen på att fixa mig en egen liten mark att bygga lite på, tror de hade blivit lite
roligare med lite mera plats, såg även att man kan ansöka så admins sätter ut koordinater
skulle de gå bra de? :)

Tänkte 100x100 mark, vet inte riktigt om de är nå mera uppgifter ni vill ha, kollade lite på vad
andra hade uppget, men jag skulle vilja att en admin sätter ut koordi iaf :)

mvh DmeR86

P.S. Hade velat ha monster skydd också :)
 
Till att börja med vore det bra om du meddelade var du vill ha det någonstans. Vi kan märka ut ett 100x100 område bara du lägger en inzoomad kartlänk på området!
 
ett tips kan ju vara att följa guiden. använd kartan som finns i forumet zooma in på det område du vill ha skyddet, märk ut var du vill ha "hörnen" i spelet med tex 5 block höga pelare.
 
Okej, tänkte lite mera på ett ungefär ställe, så jag förstod det på guiden så kan man betala
lite mera så sätter bara en admin ut vart man kan vara, men jag kanske missförstod det hela? :)
 
DmeR86 sa:
Okej, tänkte lite mera på ett ungefär ställe, så jag förstod det på guiden så kan man betala
lite mera så sätter bara en admin ut vart man kan vara, men jag kanske missförstod det hela? :)
Stämmer bra det. Kostar då 2200c. Leta upp ditt ställe på denna kartan:
map/ kopiera sedan adressen och klistra in här, där du ser på kartan är dit länken går så du behöver bara leta upp stället sedan kopiera och klistra in adressen här så blir det rätt.
 
Klart å betalt. Satte ut skyddet, markerade hörnen med stone. Hoppas det blev bra. Även skyddat emot monster.
 
Tillbaka
Topp