ClowneN

Moderator
Forumpersonal
Guldmedlem
Nu utökar vi så att ni kan köpa till ett 3e privatskydd!
Ytan är fortfarande 100x100 block och sträcker sig ifrån bedrock nivå till max nivå uppe på 256.

Kostnaden för detta kommer att vara 3100c och 3200c om du vill att en admin ska mäta ut skyddet.

Vänligen gör en ny tråd om du vill ansöka om ditt privatskydd nummer tre.
Det kommer döpas till privat3_dittnamn.

Klicka på länken nedan för att se hur du ansöker!
ansokan-om-privatskydd/privatskydd-sa-ansoker-du-t624.html
 
Underbart med fler privatskydd.

Jag har en fråga angående detta dock. Jag har ett område som är ungefär 130x170 stort där jag redan har ett 100x100 skydd över. Kommer jag behöva lägga ut både skydd två och skydd tre över det, eller går det att göra en överenskommelse på nått sätt där? Jag lägger naturligtvis gärna ut båda de andra över ifall det skulle behövas :)
 
Eiliya sa:
Underbart med fler privatskydd.

Jag har en fråga angående detta dock. Jag har ett område som är ungefär 130x170 stort där jag redan har ett 100x100 skydd över. Kommer jag behöva lägga ut både skydd två och skydd tre över det, eller går det att göra en överenskommelse på nått sätt där? Jag lägger naturligtvis gärna ut båda de andra över ifall det skulle behövas :)
Vi låser bara 100x100 områden så tyvärr får du använda alla 3 privatskydd om du vill låsa större delen av det området.
 
ClowneN sa:
Eiliya sa:
Underbart med fler privatskydd.

Jag har en fråga angående detta dock. Jag har ett område som är ungefär 130x170 stort där jag redan har ett 100x100 skydd över. Kommer jag behöva lägga ut både skydd två och skydd tre över det, eller går det att göra en överenskommelse på nått sätt där? Jag lägger naturligtvis gärna ut båda de andra över ifall det skulle behövas :)
Vi låser bara 100x100 områden så tyvärr får du använda alla 3 privatskydd om du vill låsa större delen av det området.
är man 2 pers så går de ju galant xD 4 privatskydd och vi har allt och lite till ;)
 
Tillbaka
Topp