Status
Ej öppen för ytterligare svar.

fallQy

Känd medlem
Lämnade en massa flygande träd, byggde en 30blocks hög pelare samt byggt väldigt nära Angelsoet.

Här har vi vissa regler och rättar du dig inte efter dessa så hör du inte hemma här. Förhoppningsvis hittar du en server som är mer passande för dig!
 
Hej blivit bannad visste inte att man inte fick slå träd och ta det. Gillar den här serven jätte mycket jag följer reglerna men det stog inte att man inte fick slå träd. Jag gjorde ett 30block högt dirt ton för ja ville se va angelsoet bor. Skulle jätte järna vilja komma in på serven igen.
 
satte du inte upp en skylt hos henne där du skrev nått liknade små tomter gratis vid deras hus
 
jag gjorde en liten tomt till dom som inte har något hem och är ny ny på serven ville bara vara snäll
 
varför sätta upp en skyllt och bygga nått vidd angelsoet då redan där bryter du mot reglerna då du gör nått närheten hos en spelare utan att fråga och hade du velat ge nya platser till nya spelare varför inte vid ditt då?
 
ja gjorde inte en tomt nära angelsoet
Kronans sa:
varför sätta upp en skyllt och bygga nått vidd angelsoet då redan där bryter du mot reglerna då du gör nått närheten hos en spelare utan att fråga och hade du velat ge nya platser till nya spelare varför inte vid ditt då?
 
sam008 sa:
ja gjorde inte en tomt nära angelsoet
Kronans sa:
varför sätta upp en skyllt och bygga nått vidd angelsoet då redan där bryter du mot reglerna då du gör nått närheten hos en spelare utan att fråga och hade du velat ge nya platser till nya spelare varför inte vid ditt då?

Du byggde ett torn av något slag en bit bort från angelsoet och lämnade en skylt med texten: "En liten tomt, helt gratis". Det stämmer, eller hur?

Dessutom har du även blivit loggad för grief vid bullfisk äggfarm, du tog sönder lite glas. Så dina chanser att få en unban är lika med noll.
 
det är sant ja gjorde en tomt en BIT från angelsoet ja gjorde inte det vid hans bygge.ja hade in tagit något glas vad ja minns om ja gjorde det skulle ja vilja ha en chans att komma in på server och ge bullfisk glas.ja hade inte äns vart på hans äggfarm vad ja mins.ja skulle göra allt som ja kan göra för att komma in igen :cry:
 
komiska är jag faktiskt vissade dig till en egen ö där du kunde bygga och ha dig så varför inte stanna där då utan gå så nära hennes och göra detta istället för göra det vid ditt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp