granis

Administratör
Forumpersonal
Guldmedlem
Shops/affär med skyltar (såsom du sålt till staten) är nu enablade för alla som vill bli trader.
Att bli trader kostar 1000c och du hittar mer information om det i stadshuset.

Marknadsplatser krävs för att få sätta upp en affär, och än så länge är det bara Xtraville som innehar en sådan. Affärersplatserna i Xtravilles marknad är gratis, och har du köpt trader får du välja en (ledig) affär du vill ha och be admins låsa upp.

Jag kommer INTE svara på några frågor om tradesystemet ingame, har ni frågor, hittar buggar, förslag, etc. Ta dom på forumet.

Och läs guiden -> viewtopic.php?f=10&t=184
 
då skall du ju ta guderna som finns till privatskydd och stadsskydd också tror nästan själv det är bättre att ta de som alla har och sedan ha separerade så som shops och till privatägare och stadsägare som det är
 
har ingen erfarenhet av privatskydd eller stadsskydd kronans, men är snart kapabel till 2100c och ska fixa ett privatskydd.
 
Svar till Devlas:

De flesta blev av med sina affärer då de var allesammans inaktiva och behövdes uppdateras, vi gav er ungefär en vecka att åtgärda skyltarna och de som inte gjorde det blev av med sin affär.

Om du vill ha dina saker så kan jag ge dig det, dina föremål ligger i en kista under marknaden.

Du kan fortfarande få en ny affär, free of charge. Det är bara att fråga oss admins.
 
fallQy sa:
Svar till Devlas:

De flesta blev av med sina affärer då de var allesammans inaktiva och behövdes uppdateras, vi gav er ungefär en vecka att åtgärda skyltarna och de som inte gjorde det blev av med sin affär.

Om du vill ha dina saker så kan jag ge dig det, dina föremål ligger i en kista under marknaden.

Du kan fortfarande få en ny affär, free of charge. Det är bara att fråga oss admins.


Ja då vill jag ha en affär med samma plats och ställe då jag tog den affären från början av en anledning och trodde inte att det ska tas bort.. men jag kan ta vilken hörn affär som helst duger bra :D
 
Tillbaka
Topp