Ny staty , denna gång Sm6vit som stod på tur :) Har kanske även planerat 2-3 till men börjar bli lite fullt på skyddet nu då ^^

20120319150921.png


20120319151232.png
 
Va fin den blev! :D :D :D
Ska genast logga in och komma och kolla på den ingame!

/sm6vit
 
Bigsteffe jag gjorde ju dig på ditt privatskydd fast ditt andra skin , e inte mitt fel att du rev den
 
Vad skulle det kosta att få 2 statyer av orginal gubben "Steve"? En som håller i en spade och en som håller i en pickaxe?

Är till Olympiska spel arenan.

Mvh // Tobbe
 
Sloud och myskoxe ni får vänta på er tur :p som sagt har jag inte mycket plats kvar blir att köpa ett till skydd först.

Yllebylle det skulle nog inte kosta så mycket dock e jag inte så hajj på att göra mer än själva gubben
 
Men vänta. Alla kan väl försöka dra tillbaka era själviska efterfrågningar en liten stund och låt mig fråga det allra viktigaste... Vart är din staty Skonulf?
Tycker du förtjänar en staty mest av alla.
 
Derekerium sa:
Men vänta. Alla kan väl försöka dra tillbaka era själviska efterfrågningar en liten stund och låt mig fråga det allra viktigaste... Vart är din staty Skonulf?
Tycker du förtjänar en staty mest av alla.

+1
 
Skonulf sa:
Sloud och myskoxe ni får vänta på er tur :p som sagt har jag inte mycket plats kvar blir att köpa ett till skydd först.

hur mycket behöver du för ett nytt skydd? :roll:


Skonulf sa:
Yllebylle det skulle nog inte kosta så mycket dock e jag inte så hajj på att göra mer än själva gubben

jag har gjort några pickaxe/sword/spadar när ja lekt runt med pixelart (som alla säkert gjort nån gång), så om ni vill ha hjälp så kanske ja kan hjälpa till :)
 
Kan nu även presentera min nya staty av Infate , dock ska jag klaga på Jeb så han fixar fler färger för byxorna blir lite konstiga när det inte finns mer nyanser

20120323172743.png


20120323172756.png
 
Tillbaka
Topp