DiePrinzen

Moderator
Forumpersonal
Guldmedlem
Jag vet att jag skriver i fel tråd, men kan inte skiva i den tråden som jag vill.

Nu är det så att jag funderar på att dra igång en tävling på xtralarges teamspeak i form utav ett musikquiz. Reglerna är väldigt enkla: Jag spelare upp en låt eller liknande och sedan så är det till er uppgift att svara på frågorna som jag antingen ställer för eller efter musikstycket (lämpligast att skriva till mig på ts:en så att ni inte avslöjar svaret till era konkurrenter).

Tävlingen kommer att äga rum den 1:a i varje månad klockan 20:00, fram tills det att jag inte har mer material i form utav quiz. Med tanke på benämningen tävling så ska det ju givetvis innehålla minst ett pris och till den som har alla/flest rätt kommer att vinna minst 500c.

Besvara gärna tråden om ni tycker att det är en bra idé eller om det finns något som jag bör fundera på en extra gång.
 
Med tanke på att intresset på mitt musikquiz var såpass litet den 2/10 så kommer jag att dra igång ett försök till. Denna gången så blir det den sista söndagen i månaden, alltså den 28/10.
 
Tillbaka
Topp