BelZeBuB

Medlem
Hej alla mincraftare.

Jag har hållit på med ett litet projekt som nu tänktes användas.
Detta ska bli en tävling hade jag tänkt mig. Så gör en tråd för att kolla intresse för detta.
Vilken dag o tid känner folk att köra? Skriv gärna ner om ni är intresserade.
Priser kommer givetvis delas ut. Pratade med Granis lite kort om det och det kommer nog stå en reserverad slot till servern som 1:a pris.
Jag har tänkt mig o skänka lite diamanter. Är det nått annat folk känner skulle vara fint o få som pris?

Vad går det hela ut på då?
Jo jag har byggt en stor labyrint. O förste man ut ur den vinner. Svårare än så är det inte.
Jag kommer ju behöva lite domare som övervakar det hela så ingen fuskar. Dvs boostar över murar eller hugger o gräver sig förbi väggen.
Intresseanmälan till det gör här i tråden med.

f4pq9h.jpg
 
Rolig idé! Jag kan tänka mig att vara med. Har lite svårt att boka speltid i förväg bara, har dotter och fru att ta hänsyn till ;)
 
Jag kan gärna vara med. Jag går i skola, så jag är borta ungefär fram till kl 1600 varje dag (utom onsdag då jag är ledig, har inga lektioner då), och vissa söndagar jobbar jag fram till kl 1800.
 
Hade tänkt o köra på söndag kväll. Men intresset verkar vara rätt svalt. Får kolla om det bli mer action i tråden fram till dess.
 
Jaha då var denna tävlingen utförd.

Ca 10 deltagande blev det denna gången. DVS halva servern. Inte dåligt.

300qfcm.jpg


Efter en 25 minuter hittade den första ut, Soldans väldigt tätt följd av fallQy. Tredjeplatsen kneps av roesen.

2ev7lns.jpg


Sen har vi han som vägrade ge upp. Får ta o ge honom en applåd för att kämpat så hårt.

16i5bmc.jpg


Snart kommer info om nästa tävling.
 
Ack ja, tävlingen var då en svår sådan!
Grattis till soldans, fallQy och roesen!
Och även en applåd till han som ej gav upp; Alexandberg!

Ser fram emot nästa tävling!
 
Det var roligt att titta på! Grattis till vinnarna!

Min hastigt ihopslängda film är nu uppe på Youtube oredigerad. Ber om ursäkt för diverse avbrott, jag var tvungen att rensa hårddisken i omgångar. Jag hade inte förberett för detta som sagt.
Nåväl, håll tillgodo: http://www.youtube.com/watch?v=1h3TK6e0_1E

Ser fram emot kommande tävlingar!
 
Tillbaka
Topp