Så än så länge har det blivit dessa:

*Bognez
*getninjan
*R00FM4N
*niklaaas1998
*yllebylle
*viltso
*Enchantix

(ändrar listan om några mer vill hjälpa eller färre vill...) :)
 
Nu kör vi!!! :D
Nu blir våra tankar om olymic games Verklighet!
Platen i funland är fixad, tack till texas! och platen ligger bakom säkas skepp och är stor så vi kan få plats med mycket skojj där :) Men först...... grävandet.....
 
yllebylle sa:
När börjar vi gräva då? =)
Jo du, vi har faktiskt börjat lite smått. men just nu så finns det lite prob med funland så du kan bygga och gräva, men det är bakom sänka skepp som är våran plats mellan pelarna. så gräv gärna! :D och det är på nivå 94 som det ska vara :)
 
skogssmurfen sa:
yllebylle sa:
När börjar vi gräva då? =)
Jo du, vi har faktiskt börjat lite smått. men just nu så finns det lite prob med funland så du kan bygga och gräva, men det är bakom sänka skepp som är våran plats mellan pelarna. så gräv gärna! :D och det är på nivå 94 som det ska vara :)
Nu mera funkar allt med zonen, hör av dig till bognez eller skogssmurfen om du vill hjälpa till att bygga.
 
dgltexas sa:
skogssmurfen sa:
yllebylle sa:
När börjar vi gräva då? =)
Jo du, vi har faktiskt börjat lite smått. men just nu så finns det lite prob med funland så du kan bygga och gräva, men det är bakom sänka skepp som är våran plats mellan pelarna. så gräv gärna! :D och det är på nivå 94 som det ska vara :)
Nu mera funkar allt med zonen, hör av dig till bognez eller skogssmurfen om du vill hjälpa till att bygga.
Är bog också Owner?
 
skogssmurfen sa:
dgltexas sa:
skogssmurfen sa:
Jo du, vi har faktiskt börjat lite smått. men just nu så finns det lite prob med funland så du kan bygga och gräva, men det är bakom sänka skepp som är våran plats mellan pelarna. så gräv gärna! :D och det är på nivå 94 som det ska vara :)
Nu mera funkar allt med zonen, hör av dig till bognez eller skogssmurfen om du vill hjälpa till att bygga.
Är bog också Owner?
Yes, är det ett problem? :>
 
Tips om hur spleef arenan kanske kan se ut. Vore ganska snyggt om vi gjorde X:et i Xtralrge ^^
Arenan är i mitten i cirkeln och på X:ets armar kan det vara typ restauranger och andra aktiviteter eller något sådant :)
arena0001.png
 
marcus91Swe sa:
Tips om hur spleef arenan kanske kan se ut. Vore ganska snyggt om vi gjorde X:et i Xtralrge ^^
Arenan är i mitten i cirkeln och på X:ets armar kan det vara typ restauranger och andra aktiviteter eller något sådant :)
Jo men det ser finfint ut, men nu ska det fixas en bra planering när det ändå är byggstopp, för vi hittade Devlas och sansarhas kistor. Ska försöka fixa det tills imorgon :)
 
Så med lite möda har man lärt sig ett främmande program och fixat denna bilden. men gjorde den lite snabbt och den är inte i skala :p men planksen är där grenar ska vara och det där iron X:et ska vara spleef arenan har jag tänkt mig :) och lapis saken har jag tänkt mig som en fin ingång med kanske någon staty eller nåt :)
 

Bilagor

  • Skärmklipp.JPG
    Skärmklipp.JPG
    160,4 KB · Visningar: 497
Tillbaka
Topp