Ja då har de börjat hända grejer här. Så här ser det ut i nuläget:

http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e63f ... .42.34.png

Till vänster ha vi då dodgiet arenan som Herr ponta_008 har ställt upp med sina redstone kunskaper och slängt ihop. Ska bara på lite tak och inredning.

I mitten har vi så klart facklan som kommer tändas när det är dax. marcus91Swe som byggt den.

Till höger har vi simbassäng. Tackar vi skogssmurfen, viveka_tanika och innebandy1234 för hjälpen med!!

Ja så lång har vi kommit nu. Ville bara visa att det går framåt!

Vill även tacka alla som donerat diverse material till denna arena! Tack så mycket!!!

Mvh // Tobbe
 
yllebylle sa:
Ja då har de börjat hända grejer här. Så här ser det ut i nuläget:

http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e63f ... .42.34.png

Till vänster ha vi då dodgiet arenan som Herr ponta_008 har ställt upp med sina redstone kunskaper och slängt ihop. Ska bara på lite tak och inredning.

I mitten har vi så klart facklan som kommer tändas när det är dax. marcus91Swe som byggt den.

Till höger har vi simbassäng. Tackar vi skogssmurfen, viveka_tanika och innebandy1234 för hjälpen med!!

Ja så lång har vi kommit nu. Ville bara visa att det går framåt!

Vill även tacka alla som donerat diverse material till denna arena! Tack så mycket!!!

Mvh // Tobbe


Hjälper gärna till mer, är ganska händig med redstone:)
 
innebandy1234 sa:
yllebylle sa:
Ja då har de börjat hända grejer här. Så här ser det ut i nuläget:

http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e63f ... .42.34.png

Till vänster ha vi då dodgiet arenan som Herr ponta_008 har ställt upp med sina redstone kunskaper och slängt ihop. Ska bara på lite tak och inredning.

I mitten har vi så klart facklan som kommer tändas när det är dax. marcus91Swe som byggt den.

Till höger har vi simbassäng. Tackar vi skogssmurfen, viveka_tanika och innebandy1234 för hjälpen med!!

Ja så lång har vi kommit nu. Ville bara visa att det går framåt!

Vill även tacka alla som donerat diverse material till denna arena! Tack så mycket!!!

Mvh // Tobbe


Hjälper gärna till mer, är ganska händig med redstone:)

Har varit och kollat runt, tycker det ser riktigt fint ut. Keep it up!
 


Detta är olympics i dagsläget! Det går framåt och Vill samtidigt tacka alla som har varit med och hjälpt till! Ett stort tack till alla som har hjälpt till och donerat material mm.
Och förhoppningsvis kommer zonen bli större, bredare och lite längre :) Men kom gärna och kolla hur det går för oss :)
 
jag håller på att nollas för fullt men så fort jag får tid så kommer jag in och bygger klart dodgit och börjar senare på simhallen om det är okej. Ge tips om vilket material Dodgit arenan ska ha bara :)
 
marcus91Swe sa:
jag håller på att nollas för fullt men så fort jag får tid så kommer jag in och bygger klart dodgit och börjar senare på simhallen om det är okej. Ge tips om vilket material Dodgit arenan ska ha bara :)
bra! men det får designaren komma på xD (vet inte)
 
Nu kör vi!! Nu har vi fått våran "lilla" olympics zon större! Den har blivit så här stor:


(tack till virresss!)
Men nu finns det mycket arbete med att platta ut den nya större zonen. Sen kan vi nog böja bygga kajak eller en tävlings berg-och-dalbana! det är bara att anmäla sitt intresse till mig och börja jobba! :D
 
Hejsan igen!
Tyvärr har jag nu tappat suget för Minecraft när jag har nästan spelat det i snart ett år utan att ta en riktig paus, så det tänkte jag göra nu. Men därför söker jag en ny ägare som kan ta på sig att driva detta projekt framåt. Skriv gärna ett meddelande till mig här på forumet om du är interesserad. Jag kommer fortfarande vara ganska aktiv på forumet. Men om det blir för många som vill så kanske jag lottar lite. Jag tror att jag kommer logga in lite på Minecraft och kolla till hur det går, men då är jag inte ägare längre.
Vi får hoppas att mitt Minecraft-sug kommer tillbaka snart.

Tack och hej
Skogssmurfen :)
 
Tillbaka
Topp