Kojjan

Aktiv medlem
De spelare som vill ta bort sitt hus får nu göra det, och har till på Söndag (24-04-2011) på sig om dom inte pratar med mig (genom pm på forumet) eller kronans, då vi kan lösa det tills absolut senast Tisdag (26-04-2011).

Det finns tre enkla sätt att välja mellan, det är då att-

1. Prata med kronans eller mig (kommer vara ingame ganska mycket nu under påskveckan hoppas jag) om att få kontroll över sin tomt.
Då du har fått kontroll börjar du gräva/hacka bort det du byggt och får då behålla allt material själv.

Efter tisdag (26-04-2011) kommer alla som har fått kontroll att tappa den kontrollen då tomterna kommer antingen säljas som vanliga tomter eller byggas om till andra typer av byggnader.


2. Gör ingenting och då kommer jag gräva bort din tomt och behålla materialet själv.


3. Köpa loss tomten för 200c och då kan du ha kvar din byggnad om den smälter in i Svartliens utseende, alltså inga cobbelfort eller dirt igloos, eller sådant liknande, annars får du bygga ett nytt hus.


Ni som redan har köpt loss era tomter behöver bara se till att byggnaden stämmer in med Svartliens andra byggutseenden.

Svarar gärna på vilken fråga som helst om Svartlien, men ta det i pm om det inte relaterar till tråden.
 
2. Gör ingenting och då kommer jag gräva bort din tomt och behålla materialet själv

Vad jag vet så får du inte lov att göra så här. Du måste spara materialet och ge tillbaka det när spelaren kommer online.
 
Snoogiloo sa:
2. Gör ingenting och då kommer jag gräva bort din tomt och behålla materialet själv

Vad jag vet så får du inte lov att göra så här. Du måste spara materialet och ge tillbaka det när spelaren kommer online.

Det har Clownen sagt att så går det till, det ska vara som en uppmaning på att folk ska verkligen göra jobbet själva, istället för att jag ska hugga bort ca 40 tomter själv.

Admins hade diskuterat saken och det var så det kom fram till, om du tycker annorlunda så får du gärna prata med dom :)
 
20110423123815.png


rent och fint! :)
 
Tillbaka
Topp